toomuch Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Vurderes solgt, spilleren er ca. 1/2 år gammel. Ny pris er 7490.- selges for 4500.- Siter BMW M3GT #133 YAMAHA R6 VW PASSAT stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Tar denne mp3? Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Originally posted by kaja_marlene Tar denne mp3? Den tar både mp3 og wma.. 4x60W, 3 linjeutganger på 4volt.. Suveren spiller, ufattelig bra spiller faktisk.. Ikke så "bling-bling" som andre, men lydkvaliteten er uovertruffen.. Ut fra originalprisen burde den også kunne fjerte splitta atomer, men dem har dessverre prioritert lydkvaliteten i første rekke:D Seriøst, jeg anbefaler denne spilleren glatt :D Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomuch Skrevet Juni 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Litt mere info 4 x 60 W V‑Drive høyeffektsforsterker MAX TUNE PRO radio m/ RDS, EON, PTY RadioTEKST MP3 ID-3 Tag WMA‑avspilling WMA‑tekst Søkemeny for spor/mappe CD-R/RW Kompatibel Dreibar volumkontroll 3 Linjeutganger (4V) Bass Engine® Pro 5-Bånds Digital Parametrisk EQ 6-kanals digital tidskorrigering- i 0,1 ms step Subwoofernivå‑kontroll CD‑TEKST‑display og ‑rulling M-bus MediaXpander™ Avtagbart frontpanel CD-Skifterstyring Trådløs fjernkontroll innkludert Rattstyringsinngang Telemute Forberedt for DVD-veksler Tommy 95742665 Siter BMW M3GT #133 YAMAHA R6 VW PASSAT stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomuch Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Fremdeles til salgs Siter BMW M3GT #133 YAMAHA R6 VW PASSAT stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomuch Skrevet Juli 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 SOLGT:D Siter BMW M3GT #133 YAMAHA R6 VW PASSAT stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg