***shaddiw*** Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Her er mitt nye SAN konsept av en Opel vectra! Alt er brusha untatt felger og deler av fronten! SAN w.i.p: SAN Update: Håper dere liker den, husk den er fortsatt beta bare! Få noen replies da! Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 liker den der..ekke så veldig sikker på rutene men resten er drit bra og sideskjørtet er drit fett..fortsett sånn;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by MSpeed liker den der..ekke så veldig sikker på rutene men resten er drit bra og sideskjørtet er drit fett..fortsett sånn;) Takker, jeg er selv ikke sikker på front ruta, skall kansje brushe den om, Ellers takk! :) Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 liker det du har gjort! er ikke sikker på den ruten jeg heller, men bra arbeid det der ! fett skjørt og peeeene felger på den nederste! stå på !! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Juni 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Takker ja, som jeg har sakt tidligere så skall frotruta brushes på nytt, ble ikke fornøyd me den selv! Det vil komme en update i løpet av uka eller noe, så bare sjekk! :) Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vil ha skyline Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Bilen din fortjener noen bredere skjermer.. Så var det ruten da, men den har jo allrede blitt kommentert.. Bra arbeid.. Mvh Fredrik Siter [x] 2000 Topkart Yamaha 100 1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC [x] 1987 Fiat Croma Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Juni 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Originally posted by Vil ha skyline Bilen din fortjener noen bredere skjermer .. Så var det ruten da, men den har jo allrede blitt kommentert.. Bra arbeid.. Mvh Fredrik Hva mente du med det, takk foresten! :) Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vil ha skyline Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Originally posted by CaPs_On Hva mente du med det, takk foresten! :) Jeg mener at skjermene dine budre være breddet litt til.. Har lagen en versjon av saamme bilen for lenge siden der jeg breddet skjermene litt.. kan legge det ut. men husk det er år og dag siden jaeg laget denne så det er ikke så bra.. Vet at setene er fucket:P Siter [x] 2000 Topkart Yamaha 100 1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC [x] 1987 Fiat Croma Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg