ting Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Hva med en 460, eller 4x0 mappe her? I mellomtiden får jeg vel poste i diverse mappa... :rolleyes: Siter --- just another wicked post by ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikky Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 hey, postet akkurat et sånn innlegg i en annen tråd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Volvokarer jo. Dere har ingen fete bilder av 480 liggende da? :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Originally posted by famir Volvokarer jo. Dere har ingen fete bilder av 480 liggende da? :) Det er jo noe som er synn med det dere spørsmåle. Det er jo ingen "pen" bil, eller kanskje det som er under front fangeren. Det ser kult ut. Men for å spørre hvorfor ble det solgt så veldig lite av den bilen. Fordi den var???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Originally posted by volvofasII Men for å spørre hvorfor ble det solgt så veldig lite av den bilen. Fordi den var???? ...forut sin tid! ;) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Originally posted by famir ...forut sin tid! ;) Ja det var det jeg tenkte på også, men siden det er en Volvo kan man jo ikke si det uten at andre støtter en.... ;) Fikk man den med turbo å greier??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Originally posted by volvofasII Ja det var det jeg tenkte på også, men siden det er en Volvo kan man jo ikke si det uten at andre støtter en.... ;) Fikk man den med turbo å greier??? Det er blitt en entusiatbil. Har du en, så elsker du den, mens alle du kjenner hater den. Du fikk den med TIC ja. Da hadde den 88kW i stadenfor 70Kw som orginalen hadde. Det ble tom. laget en cab som prototype av den! :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Leste et max power for en stund siden om en kar med Renault Laguna med Volvo 480 turbomotor.. var visst rimelig bolt on.. eller... bolt in.. hehe Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Virvar Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 kunne trengt et 440/460/480 forum har en 440 89 mod med 350000 km på nakken billig bil hvist du kan litt om bil stor fordel med forsikring siden de tror de er en gubbe bil motoren i disse er enten en 1.721/1.8 l med eller uten turbo eller 2 liter Renault peugeot motor Siter sier det jeg mener mener det jeg sier si din egen mening eller hold kjeft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg