Gå til innhold

Lurer på å få meg diesel...

Ranger emnet

bludnik

Anbefalte innlegg

Golf GTD er nå det samme som Golf TDK, eneste forskjell interiøret... (GTD ble aldri solgt i Norge, så alle GTD'er er import biler...)

Har ikke hørt om noe spesielt galt med de golf dieselene, hadde en GTD selv uten problemer:)

06 BMW 320D M-Sport

99 BMW 323IA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Genetic

Har du full kasko, fri kjørelengde, gjeller forsikringa når noen under 25 år kjører den ?? andre enn deg selv altså, noen forsikringer som ikke dekker dette.. Uansett, hadde jeg hatt en værsting av en bil med sinnsykt mye hester så er 6 tusen billig...

Full kasko, fri kjørelengde, jeg er 21, så den gjelder under 25 ja. Bilen står på faren min med 70% bonus i jernbane personalets forsikring. Betaler 3200 i året. Skal også legges til at jeg tidligere hadde forsikringa mi i IF, da betalte jeg 19000 i året for akkurat det samme.

PUSS!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Genetic

Har du full kasko, fri kjørelengde, gjeller forsikringa når noen under 25 år kjører den ?? andre enn deg selv altså, noen forsikringer som ikke dekker dette.. Uansett, hadde jeg hatt en værsting av en bil med sinnsykt mye hester så er 6 tusen billig...

Ohh. Chickfight :D

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by swidish vr6

Full kasko, fri kjørelengde, jeg er 21, så den gjelder under 25 ja. Bilen står på faren min med 70% bonus i jernbane personalets forsikring. Betaler 3200 i året. Skal også legges til at jeg tidligere hadde forsikringa mi i IF, da betalte jeg 19000 i året for akkurat det samme.

Ja, bilen står på faren din som har 70% bonus ja, da er det ikke noe rart, for da har du ikke ungdomstillegg osv.... :fingers:

06 BMW 320D M-Sport

99 BMW 323IA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rlsa

Ja, bilen står på faren din som har 70% bonus ja, da er det ikke noe rart, for da har du ikke ungdomstillegg osv.... :fingers:

Måtte betale det i IF, de var billigst fram til jeg kom inn i jernbanepersonalets forsikring. Veita faen om jeg betaler det nå.

PUSS!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vr6R

jeg har hatt golf gtd special ok bil økonomisk og drift sikker som bare det.. men den spiste girkasser som bare det.. 3 girkasser på 2 år... dyrt i lengda... sjekk girkassa på bilen du kjøper...

Er litt på kanten å kalle den driftsikker med det girkasseforbruket da!:rolleyes: kanskje motoren ikke har hatt noen problemer men girkassa går under driftsikkerhet det og!:) 3 kasser..økonomisk bil?? jaja.. vw er jo ikke kjent for å være spesielt driftsikker... men det finnes sikkert unntak!:)

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Girkassene er et generelt problem på alle golf 3.

Er det problem på vr6 å eller? Er den ikke endel annerledes da med wire overføring og slikt..eller er det det på alle?

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett 1,8er som har knekkt girkassa etter 90', vr6er som knekker kasser etter rett over 100' men så har du også de som går og går. Kassa mi har gått 262' og funker like bra. Men får se om den holder når den skal håndtere nybyggd motor m/ godsaker.

Kanskje lurt å bytte til en bedre girkasse hvis du har tenk til å smekka på turbo for å få en del hester, da kan det hende kassa kvelder gankse fort..

spammer.gif
Lenke til kommentar
Del på andre sider