Snowx Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Trådløse minicams selges! De sender på frekvensen 2.4Ghz. Motageren har to video ut og to audio ut! en motager kan ha fire cam`s "på seg" . De selges for 1700kr/stk og passer perfekt til montering på MC, bil, rc-utstyr +++ Mere info på http://www.minivideo.moo.no Bare spør om det er noe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Hmmm, er på jakt etter noen kameraer, disse kan du selvfølgelig koble direkte til f.eks tv'en??!!?! slik at du kan sitte i stua å se hva som foregår ute i gata, eller hur......?:rolleyes: EDIT: Etter å sett på linken fikk jeg de svarene jeg trengte:D Siter Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Juni 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Originally posted by Prikken Hmmm, er på jakt etter noen kameraer, disse kan du selvfølgelig koble direkte til f.eks tv'en??!!?! slik at du kan sitte i stua å se hva som foregår ute i gata, eller hur......?:rolleyes: EDIT: Etter å sett på linken fikk jeg de svarene jeg trengte:D Jepp stemmer det :D ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Kan man få se noe opptak av dette? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Juni 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Edit: Det begynte å regne, :mad: så jeg får ikke filma ute, ble heller filming i stua (ganske mørkt i stua) men da ser dere jo hvordan det blir sånn ca inne ivertfall. jeg upper filmen til en server nå, men den er jo komprimert så er noe bedre kvalitet. Den er komprimert fra 340mb til 8mb :op Skal få filma en film ute når været blir bedre.. så kan man se hvordan det blir i riktig lys og bil i bevegelse :D :) Ja litt surring, men her er den, tror dere må laste den ned, ikke dobbelklikk! (funka bare å laste ned her hvertfall) http://www.grandiosa-community.no/minivideo/film/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg