Gå til innhold

Autoslalom 29 Juni på Fornebu

Ranger emnet

Dice

Anbefalte innlegg

Har en beskjent her på jobben som er aktiv i miljøet, og han prøver å få med så mange som mulig. Det er altså tirsdagen, og begynner ca kl. 17.00 og kjøring fra 17.30.

Her er meldingen for påmelding:

Påmelding Autoslalom 29.juni

Hei

Hyggelig om flere kunne tenke seg å delta på Fornebu tirsdag 29.juni.

Forrige konkuranse ble avlystr grunnet få forhåndspåmeldte deltagere.

Fint om de som kunne tenke seg å delta sender en mail til motorsport@naf.oslo.no

Forøvrig kan dere lese mer om fenomenet her http://www.autoslalom.no

mvh

Øyvind

Hvem er med?

IMG_1572.jpg

IMG_1630.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by hfracing

oj, vet ikke om alt på bilen min er klart til da, men hvis detta er noe som er mer av utover sommern er jeg helt klart med..

er den klar til tirsdag på rudskogen da?

bare lurer på om det er verdt for meg og dra helt til rudskogen også finne ut at du ikke kom med mx5turboen likevel...

2010 VW Scirocco

X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI

X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk, kommer du med mx5turbon? jeg vil se på den....har veldig lyst på et mx5prosjekt skjønner du, men vil kikke og lytte litt først, da j har ingen erfaring med mx5

2010 VW Scirocco

X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI

X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on

Lenke til kommentar
Del på andre sider