Hissig_Pannekake Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 bare jeg får kikke,lytte, og sikle litt på bilen din så er jeg fornøyd ;) og stiller sikkert masse dumme spørsmål....:rolleyes: Siter 2010 VW Scirocco X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Hva er det på tirsdag på rudskogen egentlig? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hissig_Pannekake Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 tirsdag 6.juli er det banekjøring i regi av nsk på rudskogen... takk til arild for en liten runde med mx5en hans i dag på fornebu, og ja lysten på mx5 ble bare større... Siter 2010 VW Scirocco X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Bilder finnes på http://www.kadettc.org ---> treff Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Var artig der, skulle hatt med bilen, men siden det regnet og noe jeg akkurat hadde lakkert ikke hadde tørket fikk jeg ikke gjort det. Hvem vant forresten? Gammern med morrisen :P ? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 er ikke sikker jeg, veit at jeg kom ganske langt ned :) men hadde ikke regna med noe annet siden jeg stiller med 1200 og første gang jeg prøver no sånt... moro var det nå i hvertfall :D gleder meg til neste gang, da forhåpentligvis med 2,0 16v :D Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Men det så da ut som du hadde det gøy. Så ut som den kadetten var en smule overstyrt noen ganger også :P Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Ja og en ting til, nsk banekjøringa, er det slik at alle kan delta? Eller er det slik at bare noen får? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 forrstillinga er ikke helt bra etter jeg fikke en moped rett i felgen.. venter enda på oppgjør fra mopedisten.. (han hadde ikke lappen) men overstyrt? understyrt er vel mer riktig.. merka det når det var litt vått underlag.. fikk hvertfall til no slædder da, selv med 1200 :D første gir er jo kjekkt og ha :D veit ikke om girkassa er så glad i det da :p alle får delta på disse arrangemangene så vidt jeg veit, er uansett billig moro detta :D 350kr neste gang går det vel litt bedre også :) Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Etter det jeg vet er vel overstyrt=bilen styrer mer enn du vil dvs slædd med bakdelen, understyrt= bilen styrer mindre enn det du vil dvs går rett frem. Går ut ifra at du ikke mente at det gikk mye rett frem for det så det i allefall ikke ut til (ikke det at jeg kjørte så for all del sikkert du som har rett) Syntes det gikk bredt noen ganger jeg, har alltid hatt lyst på en slik kadett c og innbilder meg at det går ann å leke selv med en 1,2liters s motor Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 de slædda kom vel mest av fremprovosering :) eneste en som ikke var provosert, kom av vått føre.. men slædde er moro, så det er bare og gi gass :D men 3 omganger var jo alt for lite, burde hatt et par til jeg på og forbedre tidene mine :) siste var i grunn ikke så ille, men mye som kunne vært forbedra på da :D Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 det som er så fint med autoslalom er at dette er noe man kan arrangere selv på åpne plasser, med venner. Kunne vært artig i forbindelse med feks et street meet da. Noen som er med?:D Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dice Skrevet Juni 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 He, he. Dette var skikkelig morsomt. Var som sagt første gangen jeg også har vært med på noe slikt. Det gikk greit nok, og klarte å kjøre meg ned 6 sekunder :D . Jeg stilte garantert med den største og tyngste bilen der (Supra MKIII), og det merket jeg godt i svingene. Turboen fikk ikke tid til å spole seg opp før jeg måtte roe ned før neste skikane. Her spiller teknikk større rolle enn motorkraft, og man lærer bilen godt å kjenne. Kult at du la ut bilder KadettC, jeg har tatt litt film fra treffet og jeg skal se om jeg klarer å få lagt det ut snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 fy faen for en grisetøff sak!!!! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hissig_Pannekake Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Originally posted by Dr_BASS Ja og en ting til, nsk banekjøringa, er det slik at alle kan delta? Eller er det slik at bare noen får? les på sportsvogn.no, og se på terminliste...trur d koster 350 for medlemmer og 500 for ikke medlem Siter 2010 VW Scirocco X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg