Gå til innhold

Kjapt dekk spørsmål

Ranger emnet

rfPolo

Anbefalte innlegg

Originally posted by Gou

Jeg kjører 205/40-16 og det fikk jeg godkjent (de ville ikke godkjenne andre dimensjoner før dekka sto på felgene)

Fikk også godkjent senkesettet... Trengte TUV papir og forstillingskontroll papir....

Så nå er alt godkjent i vognkort og den ble også eu-godkjent :)

forstillingskontroll papir?

tar dekkene dine borti noen steder? full sving, med folk baki og sånn??

- '01 SEAT Leon 4 20VT

X '96 VW Polo Colour Concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rfPolo

forstillingskontroll papir?

tar dekkene dine borti noen steder? full sving, med folk baki og sånn??

papir på at jeg har hatt forstillings kontroll (spissing,camber vinkeler etc) etter bytte av fjører!

Dekka tar litt borti innerskjermene ved full sving.. subber ikke noe spesielt når jeg har folk med... som sagt.. tar litt borti ved full sving!

De sa ingenting på at dekka tok "nerri".... kan vel ikke si så mye når en har tuv... :)

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gou

papir på at jeg har hatt forstillings kontroll (spissing,camber vinkeler etc) etter bytte av fjører!

Dekka tar litt borti innerskjermene ved full sving.. subber ikke noe spesielt når jeg har folk med... som sagt.. tar litt borti ved full sving!

De sa ingenting på at dekka tok "nerri".... kan vel ikke si så mye når en har tuv... :)

hmm, fikk ikke noe papirer på hjulstillingen jeg, tok den på ett lokalt bygdeverksted:D tar litt borti innerskjerm på full sving jeg også.

subber litt i dumper med full bil. (subber hele tiden med 2 stykk i passasjersete foran og 3 stykk bak, hvor en av de bak veier mellom 150 og 200 kg:D)

- '01 SEAT Leon 4 20VT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rfPolo

hmm, fikk ikke noe papirer på hjulstillingen jeg, tok den på ett lokalt bygdeverksted:D tar litt borti innerskjerm på full sving jeg også.

subber litt i dumper med full bil. (subber hele tiden med 2 stykk i passasjersete foran og 3 stykk bak, hvor en av de bak veier mellom 150 og 200 kg:D)

da ville jeg byttet til 195-40 når du skal bytte dekk og kan hende et din er helt på trynet ?

min er 40mm senket (ca 50!?mm nå..) og har et 35... 205-40...

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

da var senk og felg godkjent i vognkortkiddie trengte ikke noe forstillingskontroll-papir. må si de er grundig når de sjekker om det tar borti noen sted:rolleyes: lyser litt inn i hjulbuen og konstaterer "god plass her", tar nå virkelig borti på full sving, menmen, klager ikke:D han synes den bråka mye, men brydde seg ikke om det, heller ikke alupedalene som han sa var ulovlig.

- '01 SEAT Leon 4 20VT

Lenke til kommentar
Del på andre sider