Mr.X Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Viste du at vis du tar en eu-kontrol som du mener ikke er rett, ken du dra til en ny plass å få tatt eu-kontrol der og bruke den kontrolsedelen med minst feil på når du skal få gokjent bilen.. Eneste er jo at men må betale for to tester da. :D Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Selvfølgelig kan man det, man kan alltid overprøve en EU-test. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Juni 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Sitat Originally posted by JuIius Selvfølgelig kan man det, man kan alltid overprøve en EU-test. Du kan ikke overprøve men du kan ta en helt ny en.. Vis noen tar en eu-kontrol kan ikke jeg gokjenne den vis det er en mangel men jeg mere det er bra nok men jeg kan ta en helt ny kontrol og ikke skrive opp den mengeler, men kan ikke gå over noen andre sin kontroll. Det skal ikke være enkelt.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Henger ikke helt med her jeg.. Si at jeg har EU-kontroll på et verksted og de finner ut at de feiler bilen min noe som koster masse penger å utbedre. Da skriver de en kontrollseddel som bekrefter dette og sier at bilen ikke ble godkjent. Men legger de ikke også dette inn på databasen som alle verksted er koblet opp mot? For hvis jeg da tar bilen til et annet verksted så vil vel disse manglene fortsatt være på data, selv om sistnevnte verksted skulle overse disse? Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Juni 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Sitat Originally posted by Efini Henger ikke helt med her jeg.. Si at jeg har EU-kontroll på et verksted og de finner ut at de feiler bilen min noe som koster masse penger å utbedre. Da skriver de en kontrollseddel som bekrefter dette og sier at bilen ikke ble godkjent. Men legger de ikke også dette inn på databasen som alle verksted er koblet opp mot? For hvis jeg da tar bilen til et annet verksted så vil vel disse manglene fortsatt være på data, selv om sistnevnte verksted skulle overse disse? Vi på naf har ikke noe data forbindelse med bilverkstedene å kan ikke bare gå inn og sjekke om du har vært på kontrol der. vis du kommer til som så vil vi bare ta en ny kontroll og sende inn den. Glemte å legge til at på naf får du også være med på eu-kontrollen vis du spør om det..;) Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Sitat Originally posted by Mr.X Vi på naf har ikke noe data forbindelse med bilverkstedene å kan ikke bare gå inn og sjekke om du har vært på kontrol der. vis du kommer til som så vil vi bare ta en ny kontroll og sende inn den. Høres bra ut! :D Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Sitat Originally posted by Mr.X Glemte å legge til at på naf får du også være med på eu-kontrollen vis du spør om det..;) En kamerat viste akkurat bilen på Naf Kløfta, han fikk ikke lov til å være med inn. Spurte tilogmed om det:rolleyes: Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Juni 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Sitat Originally posted by nissan s13 En kamerat viste akkurat bilen på Naf Kløfta, han fikk ikke lov til å være med inn. Spurte tilogmed om det:rolleyes: Hørtes nu rart ut, man får lov på ulven og i sandvika.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Sitat Originally posted by Mr.X Hørtes nu rart ut, man får lov på ulven og i sandvika.. ...Og i Tromsø. Ang. EU-ctrl: NAF fant feil for 2.000 på Hondaen min, og et "seriøst" bilverksted fant feil for 12.000. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Juni 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Sitat Originally posted by Øyvind Ryeng ...Og i Tromsø. Ang. EU-ctrl: NAF fant feil for 2.000 på Hondaen min, og et "seriøst" bilverksted fant feil for 12.000. Å da kan man jo begynne å lure litt... Nei ta eu-kontroll på naf eller biltilsynet.. Å servicen på naf.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Sitat Originally posted by Øyvind Ryeng ...Og i Tromsø. Ang. EU-ctrl: NAF fant feil for 2.000 på Hondaen min, og et "seriøst" bilverksted fant feil for 12.000. Kan være at de ser på forskjellige ting da! At de fant så mye feil og NAF kikket ikke etter de feilene eller at NAF ikke syntes det var så alvorlige feil eller så alvorlig slitt... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Juni 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Sitat Originally posted by DCA Kan være at de ser på forskjellige ting da! At de fant så mye feil og NAF kikket ikke etter de feilene eller at NAF ikke syntes det var så alvorlige feil eller så alvorlig slitt... Er sikert en grund til at han setter seriøst i gåseøner..;) Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
90-300te Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Jeg hadde gamlebilen min på PKK hos NAF, og han hengte seg så opp i senkefjærene at han overså ett gåent hjullager og at alle 4 bærearmsforingene i forstillinga var totalt utslitt! angry Min mening om NAF og EU-kontroll (og etter å ha hørt flere historier) er som følger! :pisser: NAF Siter 02 MB C220T CDI Avantgarde 93 MB 220E x - 86 MB 230E x - 90 MB 300TE x - 88 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 NAF i Kr.sand får jo ikke lov til å utføre periodisk kontroll i et halv tår nå:eek: Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Juni 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Sitat Originally posted by turbokano NAF i Kr.sand får jo ikke lov til å utføre periodisk kontroll i et halv tår nå:eek: Vet du hvorfor?? Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg