JuB Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Hei, kanskje et teit spm. men hvordan tar man av frontfanger på corradoen? Er det mange bolter? Har skrudd av "dekslene" i hjulbuene og leppa. Men ser ikke helt hvordan dette gjøres, ser ut som det er skinner på siden av fangeren... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Hehe, knota faktiskt litt med det første gangen jeg og:D Det sitter 4 bolter på fremre bærebru heter det vel... bare løse de, 17 hvis jeg ikke husker galt. så kan du ta av fangeren... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Juni 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Sitter dem knotet til? Må jeg under bilen får å skru de? Takker får svar, kanskje jeg får gjort no positivt ikveld..;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Jepp, sitter under, bare å jekke opp det...sitter under på fremre bærebru eller hva det heter... Ser ut som de holder hele fremre motorfeste osv oppe, men den holder seg oppe... Gjengene til disse sitter på fangeren... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Juni 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Aha, da har jeg sett de ja, trodde ikke det kunne være de. Sitter 2 og 2? (nesten) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Hehe, trodde ikke jeg heller, prøvde ALT annet før de... Sitter tett i tett ja. Da ordner set seg! Lykke til med mekkinga da! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Nå vet jeg ikke helt om det er likt på corrado og mk2 golf, men siden det meste er rimelig likt, så vil jeg tro du burde jekke opp motoren, for de boltene holder også fremre motorfeste oppe. ellers vil all belastning være på de andre motorfestene og de kan ryke. Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Det sitter igjen en bolt på hver side mellom de to som skal løsnes, disse skal vere mer en sterke nok til å holde fremre bærebru oppe! Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Den bolten går vel ikke inn i rammevangen, men er der kun for å holde det tynne blik'et som radiator er festet i, sammen med den kraftige som motorfestet sitter i? Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Ganske sikker på at de i midten holder den oppe asså, er VW jo, geniale løsninger ;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg