thaugen Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 G-laderen på poloen til en kamerat lekker olje innvendig. Er dette enkelt å fikse eller blir det en byttelader. Noen som kan skaffe til en grei penge? Tor Inge 917 17 180 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Send Polo classic her på forumet, han skaffer det meste av "G" ting...!! Fått fikset kassen? Er bilen oppe og går igjen nå? Kunne godt tenkt meg en tur ut i Barstøl veien og kikket litt på bilen, når du er der ute og skrur.. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thaugen Skrevet Juni 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Originally posted by Peltz Send Polo classic her på forumet, han skaffer det meste av "G" ting...!! Fått fikset kassen? Er bilen oppe og går igjen nå? Kunne godt tenkt meg en tur ut i Barstøl veien og kikket litt på bilen, når du er der ute og skrur.. Bilen er i full sving den, jeg satt inn ei kasse fra Danmark så det funket helt hundre! Er ikke så mye jeg skrur på den den funker egentlig greit, også har jeg et par andre prosjekt-biler jeg holder på med, men du får jo kikke innom hvis du er forbi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Kvelds eller dagtid? Er titt og ofte forbi, så.. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg