Lethal Skrevet August 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Originally posted by Pudding når og hvor skal vi paralelldrifte Lethal? :D Najs tralle :) På sigdal i vinter? ;) Bilen er vaska nå, bor hjemme for tida, og modern klikka FULLSTENDIG da hu så den stå på gårdsplassen :rolleyes: Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Originally posted by daho Det er en i drammen som har det, blokerer utsikten deluxe. Ca 50 Stars and stripes, lukter tyggis 20 meter unna bilen. det er vel ikke den røde 240 sedanen du snakker om nå vel???med litt styling og sånt.... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet September 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Har lenge mistenkt at det har vært sperre på Volvoen, men siden den er så lat, og jeg kjører på veldig dårlig dekk, tenkte jeg at det var sikkert derfor den glapp så lett på 2.. Men nå er det konstatert, det er sperre på volvoen min :D :D Løfta den opp, og snurrer du hjula så går de samme veien. Hold igjen et og du greier nesten ikke å rikke det andre :D Noen som har noe peil på hvordan sperre dette kan være? Hvor mange prosent? Folka på jobben mente at det enten var 65 eller 75% ? Da blir det hvertfall "drifting" i vinter :D :D mvh Lethal Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 jeg har 65% diffbrems i min også funker MEGET bra :D Men men på vinteren sladder man... Drifting skal foregå på tørr og varm asfalt ;) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet September 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Originally posted by Pudding jeg har 65% diffbrems i min også funker MEGET bra :D Men men på vinteren sladder man... Drifting skal foregå på tørr og varm asfalt ;) Teller våt asfalt da? ;) Legg merke til at jeg brukte " " :P Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Var ute på Eggemoen her om dagen og mosjonerte sperra litt ;) Var i grunn ikke så mye rattutslag igjen her ;) Kontra :D Hekta en DIGER sandhaug i innersvingen. Hele bilen letta og snurra 180 grader rundt :D Er nok ikke siste gangen jeg er utepå der og sladder, så det kommer sikkert flere bilder etterhvert ;) mvh Lethal Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpiFF Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Gull :D Forslag til hor: Rake rør Fartsstriper Kabrioletmod/lasteplan Siter -1998 Nissan 200sx s14a -1995 Opel Vectra A 2.0i *1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt *1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Originally posted by ZpiFF Kabrioletmod/lasteplan Akkurat som gutta i Team Orange! De er glade i å lage pickuper av Silviaene sine. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Akkurat som gutta i Team Orange! De er glade i å lage pickuper av Silviaene sine. Driftinga si skal de ha respekt for, men overforbruk av grønn neon og pickup bygging av pene japanske sportsbiler kunne de spart seg for ;) Men Lethal Nydelig bruk av bilen! MERE MERE Og en video attåt? ;) :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Originally posted by Pudding Og en video attåt? ;) :D Den kommer ;) Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Pen kjøring, håper det kommer video. Har en vinterbil på handa nå jeg også, Mazda 929 2.0, noen som har erfaringer med hvordan de er på vintern? Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 bra bilder... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Originally posted by Evjen Pen kjøring, håper det kommer video. Har en vinterbil på handa nå jeg også, Mazda 929 2.0, noen som har erfaringer med hvordan de er på vintern? meget morro :D Kule bilder btw!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 240 Styles med Wunderbaum og terninger... Kanskje kuskinn på setene hvis du skal ha mer.. Lys i terningene er også heller ikke å forakte... Kjenner en med over 100 brukte Baum han ikke bruker.. Gi bud...:D Dette er DYRT.. hehe... Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Oktober 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Har nå fått en motor av en kar på jobben.. Denne satt i en delebil han kjøpte, og eieren trodde at det var rådebank i den.. Dette fikk vi ikke helt til å stemme, siden bilen gikk på (trodde vi) 3 sylindre. Så tenkte det kanskje var no ventil greier.. Tok av toppen i går så viser det seg at topp-pakningen har røket mellom 3 og 4.. Så det vil si at den egentlig gikk bare på 2 sylindre :P Så da er det bare å bytte topp pakning og tute å kjøre.. Motoren er en 1987 modell B230k Har fjernet EGR systemet, også tar jeg av vifta og setter på elektrisk i steden for.. Også sveiser jeg effektanlegg fra manifoilen og ut.. Tenkte litt på å frese ut eksos portene i toppen? tror dere at det har noe for seg.. Tenke det kanskje hjalp med å få eksosen fortere ut av motoren men... Da får jeg rundt 125hk eller no.. Jeg skal fortsatt bruke min 4 trinns kasse, så da blir den jo ganske sterk men kortbeint.. kommer med mer info og bilder etterhvert.. mvh Lethal Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg