Gå til innhold

Drifting Brick! (nye vinterbilen min)

Ranger emnet


Lethal

Anbefalte innlegg

Originally posted by Pudding

når og hvor skal vi paralelldrifte Lethal?

 

:D

 

Najs tralle :)

På sigdal i vinter? ;)

 

Bilen er vaska nå, bor hjemme for tida, og modern klikka FULLSTENDIG da hu så den stå på gårdsplassen :rolleyes:

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by daho

 

Det er en i drammen som har det, blokerer utsikten deluxe.

Ca 50 Stars and stripes, lukter tyggis 20 meter unna bilen.

 

det er vel ikke den røde 240 sedanen du snakker om nå vel???med litt styling og sånt....

95' Opel Omega 2.5 V6

89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Har lenge mistenkt at det har vært sperre på Volvoen, men siden den er så lat, og jeg kjører på veldig dårlig dekk, tenkte jeg at det var sikkert derfor den glapp så lett på 2..

Men nå er det konstatert, det er sperre på volvoen min :D :D

 

Løfta den opp, og snurrer du hjula så går de samme veien.

Hold igjen et og du greier nesten ikke å rikke det andre :D

 

Noen som har noe peil på hvordan sperre dette kan være?

Hvor mange prosent?

Folka på jobben mente at det enten var 65 eller 75% ?

 

Da blir det hvertfall "drifting" i vinter :D :D

 

mvh

Lethal

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pudding

jeg har 65% diffbrems i min også

 

funker MEGET bra :D

 

Men men på vinteren sladder man...

 

Drifting skal foregå på tørr og varm asfalt ;)

 

dori20.jpg

Teller våt asfalt da? ;)

 

Legg merke til at jeg brukte " " :P

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Var ute på Eggemoen her om dagen og mosjonerte sperra litt ;)

 

244_01.jpg

Var i grunn ikke så mye rattutslag igjen her ;)

244_02.jpg

Kontra :D

244_03.jpg

 

244_04.jpg

 

Hekta en DIGER sandhaug i innersvingen. Hele bilen letta og snurra 180 grader rundt :D

244_05.jpg

 

Er nok ikke siste gangen jeg er utepå der og sladder, så det kommer sikkert flere bilder etterhvert ;)

 

mvh

Lethal

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind Ryeng

Akkurat som gutta i Team Orange! De er glade i å lage pickuper av Silviaene sine.

 

 

Driftinga si skal de ha respekt for, men overforbruk av grønn neon og pickup bygging av pene japanske sportsbiler kunne de spart seg for ;)

 

 

Men Lethal Nydelig bruk av bilen! MERE MERE

 

Og en video attåt? ;) :D

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

240 Styles med Wunderbaum og terninger... Kanskje kuskinn på setene hvis du skal ha mer.. Lys i terningene er også heller ikke å forakte... Kjenner en med over 100 brukte Baum han ikke bruker..

Gi bud...:D Dette er DYRT.. hehe...

Ascona B c20let *godkjent*

BMW 316

Ascona B 1977 prosjekt

MB 190 E

It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har nå fått en motor av en kar på jobben..

Denne satt i en delebil han kjøpte, og eieren trodde at det var rådebank i den..

Dette fikk vi ikke helt til å stemme, siden bilen gikk på (trodde vi) 3 sylindre. Så tenkte det kanskje var no ventil greier..

Tok av toppen i går så viser det seg at topp-pakningen har røket mellom 3 og 4.. Så det vil si at den egentlig gikk bare på 2 sylindre :P

Så da er det bare å bytte topp pakning og tute å kjøre..

 

Motoren er en 1987 modell B230k

Har fjernet EGR systemet, også tar jeg av vifta og setter på elektrisk i steden for..

Også sveiser jeg effektanlegg fra manifoilen og ut..

Tenkte litt på å frese ut eksos portene i toppen? tror dere at det har noe for seg.. Tenke det kanskje hjalp med å få eksosen fortere ut av motoren men...

 

Da får jeg rundt 125hk eller no..

Jeg skal fortsatt bruke min 4 trinns kasse, så da blir den jo ganske sterk men kortbeint..

 

kommer med mer info og bilder etterhvert..

 

mvh

Lethal

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår