S-2000 Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Jaja, da forsøker vi igjen... 1995 Honda CRX del Sol VTi 1.6l B16A2 - 160hk+ Mer info på http://www.lomme.no etterhvert.... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Hva med å la skjermbeskytteren bestå bare av bildet til Asim, så kan det bare veksle mellom speilvendt og riktig vei hvert femte minutt? Eller hva med å bare drite i det, siden gullfargen er utbrukt i alle bilblader på alle slags biler, og den er nesten litt kjedelig allerede? Er bare litt lei av fargen.... ;) Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Originally posted by Razer Eller hva med å bare drite i det, siden gullfargen er utbrukt i alle bilblader på alle slags biler, og den er nesten litt kjedelig allerede? Er bare litt lei av fargen.... ;) Ingen som tvinger deg til å bruke screensaveren hvis evnt bilde av bilen blir brukt. Kan du ikke heller komme med ett forslag isteden for å komme latterlig kritikk? :rolleyes: hahahaha... "lei fargen" hvor mange ganger har du sett den? 1? 2? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 stygg farge og stygg bil syns jeg Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Hold dere til tråden da folkens. Om dere syns en bil er stygg så ta det heller opp med eieren av bilen enn å jatte på at den er stygg i denne tråden. Makan til barnehage-oppførsel! :mad: Håper Screensaveren blir bra og du får mange kreative bilder. Dette kan bli en veldig bra screensaver :) ;) Her har du tre av mine bilder. Tatt fra Streetmeet Alnabru/furuset 12/6-2004. Jeg er ganske ny med å ta bilder så jeg håper disse er bra nokk :D Kan sikkert justrere oppløsningen enda mere på bildene (grunnen til at jeg ikke har gjort det er at bildene mine er på en annen persons server). CalibR Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 hvorfor er ca alle opptatt av det dårlige og stygge på bila til andre...som oftest er det ikke direkte stygt heller.. har dere lagt merke til at det er som regel de med mindre ''kule'' biler som snakker dritt om de med ''kule'' biler.... kan alle prøve å være litt kule mot hverandre i stede? heia det norske bilmiljø! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Originally posted by Håkon A kan alle prøve å være litt kule mot hverandre i stede? Man kjører som oftest det man har råd til. Så det du sier står jeg for altså :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 323 1.6i 16v Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Ingen som tvinger deg til å bruke screensaveren hvis evnt bilde av bilen blir brukt. Neida, for all del. Kan du ikke heller komme med ett forslag isteden for å komme latterlig kritikk? okei: hahahaha... "lei fargen" hvor mange ganger har du sett den? 1? 2? Har du lest Max Power og bilsport de siste 10 årene? Er så mange gullfargede biler at du kan bli gal.... Jeg har ikke sagt at bilen er stygg, at fargen er stygg, eller på noen måte kommet med latterlig kritikk. Sa kun at jeg ikke likte fargen, og at vi da kunne droppe å ha screensaver med kun et bilde. Det hadde ingen tjent på, og jah jeg skjønte at den kommentaren var fleip... Happy now? Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy-NSR Skrevet Juni 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 flått med slik respons... Vil legge til de fleste bildene som dere legger ut. :) Legger den ut her når den er ferdig... Venter litt å ser om det kommer flere bidrag... Siter Renault Megane 96' * VW Golf 2 86' * Ford Fiesta 1.1L (Morfar edition) * Honda NSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.M.T Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Mazda 323 GTX Turbo Int Siter Mazda 323 4x4 GTX Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Bilen min : BMW E36 Touring 96.mod Siter Min bil m.m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Ble jo nesten en ny "Post-et-bilde-av-bilen-din-tråd" dette. Hiver meg med likevel jeg. Hehe. Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speeder Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 1995 Celica 2.0GT 175HK mere innfo kan finnes Her Siter - 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane - 2015 Passat 2,0l 150hk TDI - 2015 Zoe R210 - 1998 Corolla 1.3x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 mitt bidrag på nytt.. høyfjellspositur Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg