awt Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Var ute i dag og la merke til en merkelig bil, så da måtte jeg jo såklart stoppe. :) Står 240SX bak på bilen, glemte å se om det stod Infiniti eller Nissan. Bilen stod utforbi Japan Motorsport Import(?) I haugesund, og senere når jeg kjørte forbi stod det mange folk rundt den. Klikk på bildene for større oppløsning og kvalitet. Kan vel også referere til denne tråden: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=40906 Samme bil? Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Var tøff da, men hadde vært bedre med tak :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Ikke for å virke kjip eller noe, men hva er det som er spesielt med den bilen? Ser for meg ut som en vanlig ricer bortsett fra at det er cab:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Outrage Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Så den jeg også idag. Sett en lignende på en internett side for lenge siden, trodde det var en ombygd en jeg men er vist flere av dem. Var ikke dum og se på heller. Siter På bil jakt [86] Utslitt bruksbil ala riskoker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Originally posted by Orph Ser ut som en One'Via cab :) Vet de selger 240sx i USA... Den har visst en kjip N/A 2,4 liter motor etter hva jeg har forstått ! Er garantert mange som kan bøtter og spann mer enn meg på dette området da. Tenkte på det samme, men det der er vel ingen Silvia front eller? Er ikke så stø på det jeg heller så jeg skal ikke si noe sikkert. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Pen var den ikke....:rolleyes: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Originally posted by DeejPhant Ikke for å virke kjip eller noe, men hva er det som er spesielt med den bilen? Ser for meg ut som en vanlig ricer bortsett fra at det er cab:rolleyes: Det er en meget skjelden bil i norge.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Originally posted by Andeeh Det er en meget skjelden bil i norge.. :) Hva mere? Finns jo masse biler i verden som er sjeldne i norge. Har den skikkelig motor? Sitter den godt på veien? Hva er det ?? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Originally posted by DeejPhant Hva mere? Finns jo masse biler i verden som er sjeldne i norge. Har den skikkelig motor? Sitter den godt på veien? Er dette liksom kravet for å ha lov til å skrive om en bil på forumet? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Originally posted by boXer Er dette liksom kravet for å ha lov til å skrive om en bil på forumet? :rolleyes: Nope.. Barer lurer på hva som er spesielt siden det var så mange som virka interresert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Er vel interessert fordi det er en sjelden bil, ikke noe mer enn det. Om den sitter godt på veien bryr meg ikke, det er fortsatt en sjelden bil i Norge. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Originally posted by Laaars Tenkte på det samme, men det der er vel ingen Silvia front eller? Er ikke så stø på det jeg heller så jeg skal ikke si noe sikkert. Silvia front og 180 bakdel = Sil`Eighty 200 (180) Framdel og silvia bakdel = One`Via Silvia Oneeighty Skjønner?:) Blir litt komplisert... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 er vel ikke annet enn at den har en annen bak som gjør den spesiell... er en KA24DE motor i denne (originalt ivertfall), rekkesekser på 2.4 liter, twincam. Sies at denne har meget dårlige trimmingspotensiale, og motorbytter over til CA18DET (200sx s13) eller SR20DET (s14) er meget populært - hvis du får tak i en. (s13 motorer er visst sjeldne over pytten.) Har selv ikke sett en 240sx i norge, men karosseriet er vel meget likt - om ikke helt likt vår 200sx s13? (med mindre kosmetiske forskjeller da selvfølgelig.) karosseribetegnelsen er vel det samme også? (nissan entusiaster? :) ) Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 silvia front: silvia bak: 180sx front: 180sx bak: PS: glem det jeg sa om like karosserier.. RPS13 eller noe er silvia sin betegnelse Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Originally posted by Orph One'Via betyr at den har fronten fra en 180sx, men baken til en silvia :) Og du har helt rett, det er ingen silvia front. Aha, det er stussen som er fra Silvia ja... :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg