ozzy Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 hmmm, vet jeg har sett den baken foer paa en infineti!! har bilde av den hjemme, men naa er jeg i spania saa er vanskelig aa finne bildet:(, det var ikke samme bilen, den var graa mener jeg og huske og saa tror jeg den hadde hardtop:S men er ikke sikker, skal skjekke naar jeg kommer hjem... (De har ikke enkelte norske bokstaver paa tastaturene sine her i Spania) Siter Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Den bilen er nok ombygd ja, men sikker sjelden i Norge. Har aldri sett en i hvertfall. Hawkon: bildene for Silvia bak og Silvia front er ikke fra samme modellen. Fronten er en s13, mens baken er en s14. 180sxen har to forskjellige lyktsett bak etter ny/gammel modell. Det er ikke store forskjellen, men de nyeste har to "utringninger" der selve lysene er. Silvia s13 front: Silvia s13 bak: En Onevia som tidligere nevnt, med den tidligste/eldste 180-fronten (den jeg vil tro er flest av i Norge): En Sileighty (sil80), som jeg forøvrig liker mye bedre enn Onevia: 200sx s14: 200sx s14a: Nyere 180sx: Nyere 180sx lykter: Noen bygger også om Silvia s13/sil80ene sine til pickups, muligens for vektfordeling innen drifting. Jeg er litt interessert i å lære mer om disse termene og japansk sportsbilhistorie, så rett meg om jeg tar feil. Her er forresten silvia-evolusjonen i bilder: 1965 S10 1975 S11 1979 S12 1983 (minner den om Bluebird eller var det bare de stygge felgene?) S13 1988 (som ovenfor) S14 1993 (kallenavn: zenki) S14 1996 (kallenavn: kouki) S15 1999 (som jeg liker ganske godt) By the way Hawkon: jeg tror rammenavnet er E-PS13 eller E-KPS13, men R kan visst stå for fastback. Vet bare at Mazda sin RX-7 1. gen har FB3(S) 2. gen har FC3S og 3. gen har FD3S. RX-8 har FE3S logisk nok. Helsike for kaos, stikk innom her og les: http://www.driftcentral.com/index.php?pid=chassiscodes Vet egentlig ikke hvorfor jeg vil vite alt dette, men det kan være greit å ha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Originally posted by 70c S12 1983 (minner den om Bluebird eller var det bare de stygge felgene?) :eek: :eek: dissing av bluebird her? neida, de er ganske like. Motorene er også de samme, bare at silvia har RWD og de aller fleste (T12) bluebirdene har FWD. Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Er ikke Laurel noe i samme banen, bare de har vel RWD. Det står vel større motorer i dem, som 2,4 l. Skal ikke de kunne gå ganske så greit. Noen har vel turbo originalt også!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svinball Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Originally posted by 70c Er ikke Laurel noe i samme banen, bare de har vel RWD. Det står vel større motorer i dem, som 2,4 l. Skal ikke de kunne gå ganske så greit. Noen har vel turbo originalt også!? http://english.auto.vl.ru/catalog/nissan/laurel/2002_1/ Legg merke til motoren: RB25DET samme som i Skyline GTS-T:D Bra feit og! Produsert for Japan og diverse andre venstrekjørte land frem til 2003! Siter http://www.curbz.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Originally posted by Hawkon er en KA24DE motor i denne (originalt ivertfall), rekkesekser på 2.4 liter, twincam. En liten feil der.. Er ikke engang en sekser, det er en bare en rekkefirer på 140hk og 202nm. Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 I en by som har overflod av 200SX var denne ett kjærkommet avbrekk... synes den såg veldig bra ut jeg når jeg møtte den forrige uke! Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 fy faen for en bedriten vinge........ OGSÅ CAB!!!!!!! yuck! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Originally posted by Svinball http://english.auto.vl.ru/catalog/nissan/laurel/2002_1/ Legg merke til motoren: RB25DET samme som i Skyline GTS-T:D Bra feit og! Produsert for Japan og diverse andre venstrekjørte land frem til 2003! :eek: noe annet enn de gamle laurelene som går rundt her :rolleyes: Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 En del fetere enn de gamle Laurelene ja. Den minner en del om Toyota Chaser: Og smålig om denne Lexusen: En motorswap mellom den laurelen og en gammel hadde vært festlig. Ble den ikke laget med venstrestyring i det hele tatt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Outrage Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Originally posted by Baldrick I en by som har overflod av 200SX var denne ett kjærkommet avbrekk... synes den såg veldig bra ut jeg når jeg møtte den forrige uke! Kunne faenke sagt det bedre selv. Sikkert flere 200sx her enn golf2! Siter På bil jakt [86] Utslitt bruksbil ala riskoker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Originally posted by Zenith Kunne faenke sagt det bedre selv. Sikkert flere 200sx her enn golf2! Skal mye til det ;) Er jo overflod til de grader av begge delene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg