Jokemasta Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Noen som aner hvor mye det vil koste å montere en alarm på en golf mk1.. trenger ikke sentrallås. Er dette en jobb du kan gjøre selv hvis du har noe skruerfaring ?? Siter VW Golf MK1 GTi 1983 mod(endelig mk1 igjen :D) BMW e34 520i 24v 1995 mod (x)Mercedes Benz 190 E 2,0L 1990 mod (X) VW Golf MK1 GTi 1,8L 1983 mod(Savner deg allerede Jenta mi :)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 har du skruerfaring da? Kjøp DEFA alarm. Den fungerer vel tenker jeg! Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Originally posted by Jokemasta Noen som aner hvor mye det vil koste å montere en alarm på en golf mk1.. trenger ikke sentrallås. Er dette en jobb du kan gjøre selv hvis du har noe skruerfaring ?? DEFA ja, har kjøpt det selv, monterte på bil før men ikke på min egen enda.. enkelt og greit og funker bra.. koste vel rundt 2500. vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokemasta Skrevet Juni 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Hvor kjøpte du den hen da..?? Følger det emd installasjons manual og slikt ? Siter VW Golf MK1 GTi 1983 mod(endelig mk1 igjen :D) BMW e34 520i 24v 1995 mod (x)Mercedes Benz 190 E 2,0L 1990 mod (X) VW Golf MK1 GTi 1,8L 1983 mod(Savner deg allerede Jenta mi :)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Originally posted by Jokemasta Hvor kjøpte du den hen da..?? Følger det emd installasjons manual og slikt ? bilradiospesialisten kjøpte jeg mitt sett, http://www.bilradiospes.no det følger med manual med koblings skjema og hvordan du bør koble samt klistemerker.. skikkelig kurrant pakke.. 2 fjernkontroller følger også med.. bip bip .. har du sentral lås? jeg har sentral lås sett liggendes her som du kan få kjøpe rimelig så kan du koble det på alarmen.. har foresten alarm liggendes også som jeg kansje kunne selgt for en kurrant pris med sentral lås.. pakke tilbud messom.. litt lite penger for tia selv da jeg ska på ferie .. du får sjekke sia og pris, kurrant pakke det er det i alle fall. MVH Vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg