bmw325ix Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Hei! Skal resturere gamlebilen! en 325 ix.. e-30 er derfor ute etter en rep.manual, kan jo være kjekt og ha når en står fast.. noen som vet hvor jeg kan finne en slik til 4x4.. har en del rust på de vanlige plassa. noen andre som pusser opp en ix.. kanskje dele noen erfaringer underveis? Siter 86 Bmw 325 iX (Turbo kanskje) - 02 Audi A4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 haynes? Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Haynes nevner kun x-bilene i bisetninger og tar kun for seg det meste rundt E30. Men du finner svar på alt du trenger i denne. Hva sitter du fast på? Jeg har denne for E30 som pdf-fil. Jeg har faktisk alle som er laget for BMW, selvom Haynes ikke har laget for min motor (M52) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw325ix Skrevet Juni 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Hei!! Har ikke noen problemer ennå.. har ikke begynt på bilen:) litt tiltak og begynne.. men det er jo fint å vite at man kan henvende seg en plass for å få noe info hvist det låser seg helt.. Har et spørsmål.. skal sette på effektanlegg, orginalt går det to rør helt bak. Har et anlegg liggende men med ett rør (2.5") og bobbel DTM utblås. hvist jeg lager en overgang fra greinrøret og over på 2.5"? er det stort nok? Siter 86 Bmw 325 iX (Turbo kanskje) - 02 Audi A4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Jeg er ikke sikker på hva du skal gjøre med rørene, det er ikke helt mitt felt. Jeg ville henvendt meg til noen som driver med eksos, såvidt jeg hører så er de billig på enkle endestussjobber (kat og bak) Hvis du er på DC++ så kan du laste ned Haynes, veldig grei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325IX Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Originally posted by JuIius Jeg er ikke sikker på hva du skal gjøre med rørene, det er ikke helt mitt felt. Jeg ville henvendt meg til noen som driver med eksos, såvidt jeg hører så er de billig på enkle endestussjobber (kat og bak) Hvis du er på DC++ så kan du laste ned Haynes, veldig grei Du kunne vel ikke sendt meg manualen for e30? Ville vært krem.. Send meg evnt en PM.. Siter Mvh Per Christian BMW 325iX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw325ix Skrevet Juni 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Hei! DC?? Kan du sende den via msn eller noe? eksund_christian@hotmail.com Ellers var jeg ute og så på bilen, hadde an på bukker.. må se litt og planlegge litt før jeg begynner.. Oppdaget at an sliter på innsiden av dekkene framme.. kunne ikke finne noe slark i kuler og sånn.. ser ut som det er negativ chamber på framjula.. har ikke sett det før.. hehe.. men bilen sporte en del når det var hjulspor i veien?? noen som vet om det skal være sånn?? dette er en ombygga ix.. og jeg fikk an nærmest.. brukte den helt til samboen kjørte på en stein i veien... Resultat: sprekk i Bærebroen/ den som motoren står på.. har fått ny og skal skifte den samtidig som jeg skal sveise bunnpanna.. noen som har demontert den?? ser jo ut som en hel dags jobb:) Siter 86 Bmw 325 iX (Turbo kanskje) - 02 Audi A4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Du høres ut som du har tatt deg vann over hodet:D Men uansett ønsker jeg deg lykke til! Restaureringer har en tendens til å fort ta sykelig mye mer tid og penger enn en først har beregnet. Har holdt på med min MGb roadster nå i fler år enn jeg kan tenke meg og lagt ut mer penger enn bnp til et lite land. Ellers er jo forumet til BMWccn. fint å bruke om du har spørsmål vi her på bilforumet ikke kan svare på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Haynes boken er på 13 filer på tilsammen 7.28mb. Jeg orker ikke sende den rundt. Søk etter DC++ på forumet så ser dere hvordan dere kan fikse det. DC++ er ett fildelingsprogram Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw325ix Skrevet Juni 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Hei... Skal se om jeg får lasta ned filene derfra.. Takk:) Ellers når noen sier jeg har tatt meg vann over hode:) så har jeg et ganske så godt motto "ingenting er umulig, det tar bare litt lengre tid":) tid har jeg nok av.. men det var de penga da:( Siter 86 Bmw 325 iX (Turbo kanskje) - 02 Audi A4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-B Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Er det denne; Haynes Repair Manual - BMW 3- & 5-Series (1983-1991)? I såfall kan jeg laste den opp for de som vil ha den. Er på 7mb.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw325ix Skrevet Juni 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Hei!! Har du noen mulighet for å sende den brukermanualen over msn eller noe?? Siter 86 Bmw 325 iX (Turbo kanskje) - 02 Audi A4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-B Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Her har du den; Haynes Repair Manual - BMW 3 & 5-Series (1983-1991) Høyre klikk, lagre som og forandre fil navnet til .pdf ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw325ix Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Takk for linken:) Siter 86 Bmw 325 iX (Turbo kanskje) - 02 Audi A4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Ingen som har manual til E36 vel? Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg