Hans Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Bruker videoredigering bare til bil-filmer, derfor på bilforumet... ;) Hvorfor blir det så dårlig kvalitet på bildene da jeg spiller det av på pc`n? Funker fint fra kamera til tv.. Bruker windows movie maker, kan det ha noe å si..? Kjedelig å se på filmer med så dårlig kvalitet... Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ozzy Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 hmmm, rart at det skal bli daarlig. Jeg har tidligere brukt pinnacle og da blir det bra kvalitet, se om du kan stille inn paa noe foer du overforer filmen neste gang,,,men det har du kanskje gjort alt :S Siter Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Komprimerer ikke moviemaker noe inni granskauen da? Jeg pleier å bruke Adobe premiere og xvid codec til å komprimere, blir greit resultat. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg