Gå til innhold

Problemer med å få sammen motor og gir

Ranger emnet


btl

Anbefalte innlegg

Jeg skulle egentlig bare bytte startkrans/flexplate, da den hadde like mange tenner som en usunn mann på 115år. Jeg har i en uke nå skrudd en motor ut og inn av en volvo 740. Bilen har automatgir. Først satte jeg svinghjulet feil vei, og da ville ikke motoren turne noen ting, men nå står det riktig vei, og flexplata/startkransen subber i den bakerste kanten på blokka. Nå har jeg tatt ut motoren igjen, og ingen ting ser ut til å være galt. Jeg har sjekket shimsen mellom veiva og startkransen/flexplata er like tjukke, ved hjelp av ett skyvelær. startkrans/flexplatene er også meget like. Det jeg lurer på nå, er om jeg kanskje ikek har fått converteren ordentlig inn i kassa? Når vet man om converteren er ordentlig inne i kassa?

- VW Tiguan -2010 2.0TDI Sport and Style

- VW Golf -1996 1.8 GL Syncro.

- Renault Megane -2003 1.6 16v :-(

S:Volvo 245tic -1982 b230et@1bar (skinn, sentrallås, el-vinduer, el-speil, AC, CC)

x Ford Sierra XR4x4 -1986 2.9 twinturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår