Gå til innhold

Tråden om min bil, E36 318IS coupé

Ranger emnet

Dr_S

Anbefalte innlegg

• Svar 691
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Så det med hærverket, er så surt når man må dekke det selv.

Vasket bilen min for 2 uker siden kom jeg over en skadde på bak fangeren min, noen har rygget i den og bære kjørt videre. angry

Hvor kjøpte du motordekselet?

Vasker bilen min når den blir skitten jeg, dvs ca annenhver dag. 2-3 ganger i uka, hehe. Da ser du slike ting lettere :)

Dekselet kjøpte jeg på BMW.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Da var endelig de nye angeleyes'ene på med dertil tilhørende blinklys (samme type som jeg hadde tidligere)

Kjøpte også klarglass sideblinkers, så har jeg fått montert tåkelysene i M3 fronten, kjører med de org lyktene ut måneden. Klarglass skal inn igjen, som før :)

IMG_4615.jpg

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Slik ser den ut pr dags dato, anbefaler alle å kjøpe de nye skiltene, synes det er penere! Også satt på klarglass blinkersene på sidene.

http://img.photobucket.com/albums/v227/jodahl/IMG_1644.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v227/jodahl/IMG_1645.jpg

Takk til jødahl for fine bilder :)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik ser den ut pr dags dato, anbefaler alle å kjøpe de nye skiltene, synes det er penere! Også satt på klarglass blinkersene på sidene.

Nice. Har du forresten problem med dugg i dine blinkers? Mine dugger nemlig noe så innst i h%&/#. Blir det noe HID's snart da ;)

1998 BMW 318is Coupé - iSbilen

1970 Mini 1000 - lommeraketten

1984 Mini Mayfair Automatic - Minibanksjefens karjol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok meg mange runder rundt bilen din på vårtreffet - meget pen! Frontlyktene fra FK likte jeg veldig godt - aldri vært fornøyd med utseende til Hella lyktene mine, så spørs om jeg ikke må bytte. Er kvaliteten på FK lyktene like god? Tilpasning etc. perfekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice. Har du forresten problem med dugg i dine blinkers? Mine dugger nemlig noe så innst i h%&/#. Blir det noe HID's snart da ;)

Nå er dette 3. settet med FK blinkers jeg har da..hehe..så jeg har ikke merket noe duggproblemer :) Eneste jeg gjør er å unngå å dra høyttrykken rett på de.

Så har de jo også 2 stk lufte hull :)

HID's...tja...klarer ikke bestemme meg for hvor jeg skal bestille ;) Men skal ha, ja.

Tok meg mange runder rundt bilen din på vårtreffet - meget pen! Frontlyktene fra FK likte jeg veldig godt - aldri vært fornøyd med utseende til Hella lyktene mine, så spørs om jeg ikke må bytte. Er kvaliteten på FK lyktene like god? Tilpasning etc. perfekt?

Takk det samme, gikk og snusa litt på din bil også...sikla over karboninteriøret ditt :) Jeg er veldig fornøyd med FK lyktene, de gir bra lys og ringene er perfekte. Er en evig debatt det der med Hella vs FK (la oss ikke dra den opp nå, hehe). Men jeg har alltid likt FK best, passform er upåklagelig.

Klarglass stilen over hele bilen nå snart, tåkelys til uka.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er dette 3. settet med FK blinkers jeg har da..hehe..så jeg har ikke merket noe duggproblemer :) Eneste jeg gjør er å unngå å dra høyttrykken rett på de.

Så har de jo også 2 stk lufte hull :)

HID's...tja...klarer ikke bestemme meg for hvor jeg skal bestille ;) Men skal ha, ja.

Mine dugger etter en tur i regnvær :( Har ikke vasket bilen med de på, men sist jeg tømte de, var det neste 1 dl vann i det ene :shock:

Ang. HID tror jeg du skal lete en stund for å få det billigere eller bedre enn Xtec fra understeer.com. Var i postkassen på 4 dager og kostet 2200,- :D Ble fortollet som lommelykt sombrero

Gruppekjøpet på e36coupe.com kom på 2600 for de samme settene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du samme blinklys som meg ? 2 luftehull bak med sånne "slanger" på. Har aldri fått vann i de, men tåkelysene kommer jeg til å ta ut før hver vask, de kom det dugg i lett merka jeg.

Helt riktig. Sender de tilbake til GS og får noen nye tror jeg. Tåkelysene har jeg ikke sett noe dugg i ennå. Til tross for at de omtrent subber i sølepyttene :)

Hvor lang tid tok det forresten å brenne inn simons-potta din? Merket du noe forskjell i lyd? Som du skjønner har det sneket seg en slik på iSbilen min også (sambo er i Lisboa så noe må man jo gjøre).

Lenke til kommentar
Del på andre sider