Gå til innhold

Tråden om min bil, E36 318IS coupé

Ranger emnet

Dr_S

Anbefalte innlegg

• Svar 691
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ringt MECA i Tønsberg, de hadde ikke Philips, men de hadde Osram. Powerzone rører jeg ikke. Elfa, er ikke det sånn ala clas ohlson?

Ja, Elfa er noe ála Clas Ohlson. Jeg sjekket nettopp hjemmesiden, men kunne ikke finne Philips Silver Vision i katalogen for billyspærer. Da har de nok sluttet med disse og gått over til Osram Diadem som beste alternativ.

Holy Moses smell the roses!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla.. Feit bil.. vet du om alle sånn BBS emblemer passer omhverandre. Har 17 BBS men mista den ene koppen, men så syns jeg noen andre BBs kopper er feite. lyst pådem. likna veldig på sånn du har..

2000 Ford Mondeo ST200

19-- MB 190

2000 Suzuki GSX-600R Allstar Corona

X:1990 Ford Sierra 2.0I Stv / 1997 Audi A4 1.8Turbo Quattro / 1991 Bmw 318i M-Tech

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fått riktige kromblinklyspærer :) Bestilte fra England, og her må jeg si jeg er imponert over rask levering og service :) Bestilte på web kl 02 natt til fredag 19/8. Lørdag morgen 20/8 lå pakka i postkassa mi, stemplet som "commercial sample" til tollerne ;) Og frakten var gratis innen EU !! http://www.carbulbsdirect.com

Kjøpte Philips Silvervision, bytter ut Osram Diadem pærene..

Fikk også med et sett gratis parklys pærer Bluevision :) Kjekt å ha.

Bilder kommer når de er montert, hehe.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fått riktige kromblinklyspærer :) Bestilte fra England, og her må jeg si jeg er imponert over rask levering og service :) Bestilte på web kl 02 natt til fredag 19/8. Lørdag morgen 20/8 lå pakka i postkassa mi, stemplet som "commercial sample" til tollerne ;) Og frakten var gratis innen EU !! http://www.carbulbsdirect.com

Kjøpte Philips Silvervision, bytter ut Osram Diadem pærene..

Fikk også med et sett gratis parklys pærer Bluevision :) Kjekt å ha.

Bilder kommer når de er montert, hehe.

Konge bra service det da! Men hvor på den siden fant du Silvervision? Jeg finner Vision Plus, Blue Vision, Premium, Power2Night, Longerlife og Rally, men ikke Silvervision... Hva kom de på?

Ba du de om å stemple pakken din så du slipper toll, eller gjorde de det gratis?

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konge bra service det da! Men hvor på den siden fant du Silvervision? Jeg finner Vision Plus, Blue Vision, Premium, Power2Night, Longerlife og Rally, men ikke Silvervision... Hva kom de på?

Ba du de om å stemple pakken din så du slipper toll, eller gjorde de det gratis?

http://www.carbulbsdirect.com/prodtype.asp?PT_ID=104&numRecordPosition=1&strPageHistory=cat&strKeywords=&strSearchCriteria=

Jeg ba de ikke om noen ting, den var ferdig stemplet på sånn etikett :)

Totalt for 2 sett kom det på 21£. Gratis frakt som sagt!

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider