Gå til innhold

Tråden om min bil, E36 318IS coupé

Ranger emnet

Dr_S

Anbefalte innlegg

• Svar 691
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er det ikke sånn at kunden alltid har rett og at verkstedet har et visst ansvar for å forsikre seg mot andre skader når de tar inn en bil? Når jeg gikk bilskolen fikk jeg beskjed om at de alltid prøvekjørte bilene i tilfelle kunden komtilbake og klagde på en feil etterpå. Hvis de da har prøvekjørt bilen så vet de om den var her fra før eller ikke. Hvis ikke er det verkstedet sitt ansvar å fikse den opp pga. Kunden har alltid rett prinsippet. Må da være samme regel når det gjelder bulken? Kan ikke verkstedet bevise at den var der når du kom inn så har de ansvaret?

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesielt når de har han inne for å jobbe med panserlåsen, det sier jo seg selv at de sikkert har slamra å dytta litt på panseret og da blir det jo fort bulker.

Ang det at kunden alltid har rett så har jeg erfart at bilverksteder er unntatt denne regelen :(

(\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m

(o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline

(x) 97 Audi A3 1.6

(x) 93 BMW 318i

Sekretær - VACN Troms Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesielt når de har han inne for å jobbe med panserlåsen, det sier jo seg selv at de sikkert har slamra å dytta litt på panseret og da blir det jo fort bulker.

Nettopp. Derfor jeg med engang koblet det slik at de har herja litt med panseret. :(

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde min Golf inne hos verksted og når jeg fikk den tilbake hadde jeg fått en 'ny' bulk på bakskjermen. Verkstedet nektet, men jeg gav meg ikke. Sendte brev til ledelsen og vi erstatning.

Har du ingen bilder av bilen tidligere, der bulken ikke er? Du må ikke gi deg om du er sikker på at den ikke var der før.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange ganger har den bilen din vært utsatt for riper, bulker og annen dritt siden du fikk den? Ddet er derfor man ikke skal bruke så fine biler hver dag ;)

Syns du har en virkelig fin bil, Dr_S! Veldig pen og clean! :)

Forresten, den bulken foran lykta.. Det kunne gått verre. Hun kunne jo tatt lykten!

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange ganger har den bilen din vært utsatt for riper, bulker og annen dritt siden du fikk den? Ddet er derfor man ikke skal bruke så fine biler hver dag ;)

Syns du har en virkelig fin bil, Dr_S! Veldig pen og clean! :)

Forresten, den bulken foran lykta.. Det kunne gått verre. Hun kunne jo tatt lykten!

Sant det, begynner bli lei det selv nå. Kan jo tenke deg selv hvordan man føler når man er for å klage på bulk i bilen, at noen imens da rygger tvert i fronten! Devil Var "nära ögat" på lykten ja..hehe

Men elsker isbilen jeg, så takk for ros! Prøver få den så clean som mulig iaf.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det, begynner bli lei det selv nå. Kan jo tenke deg selv hvordan man føler når man er for å klage på bulk i bilen, at noen imens da rygger tvert i fronten! Devil Var "nära ögat" på lykten ja..hehe

Men elsker isbilen jeg, så takk for ros! Prøver få den så clean som mulig iaf.

Hehe. Skjønner deg innmari godt. Det er nesten av og til slik at du føler du bare har lyst til å låse den inni ett glassmonter og la den stå der til pynt. For maken til pen BMW skal man lete lenge etter :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider