Gå til innhold

Tråden om min bil, E36 318IS coupé

Ranger emnet

Dr_S

Anbefalte innlegg

Gjort no mer med bilen i det siste da? :)

Hei, nei har mer enn nok med å spole meg gjennom snøen her nede :) Bilen skal på EU innen 1.mai, og nå hører jeg det er et bra stort hull i potta :) Må nok ha på nytt, får ta det neste lønning :P Håper på å få gjort litt mer med bilen når snøen går (hvis den i det hele tatt går vekk) før vårtreffene!

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 691
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hei, nei har mer enn nok med å spole meg gjennom snøen her nede :) Bilen skal på EU innen 1.mai, og nå hører jeg det er et bra stort hull i potta :) Må nok ha på nytt, får ta det neste lønning :P Håper på å få gjort litt mer med bilen når snøen går (hvis den i det hele tatt går vekk) før vårtreffene!

Okey. synd med potta da :( Ja går bare å venter på å bli kvitt snøen jeg og. Det blir alltid slik at det begynner å klø i fingrene når snøen forsvinner og sommerfelgene kommer på. Da får man ny motivasjon til å jobbe med bilen :)

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Takk for ros! Det er hyggelig å få positiv tilbakemeldinger fra andre! Selv om noen sikkert synes bilen min er kjedelig, er den sånn JEG vil ha den. Og det er det viktigste :) Hvor mye jeg har brukt på den er ikke så viktig, men er nok en 45-50 000. Og jeg er ikke ferdig ennå...noe småplukk som gjenstår :D

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for ros! Det er hyggelig å få positiv tilbakemeldinger fra andre! Selv om noen sikkert synes bilen min er kjedelig, er den sånn JEG vil ha den. Og det er det viktigste :) Hvor mye jeg har brukt på den er ikke så viktig, men er nok en 45-50 000. Og jeg er ikke ferdig ennå...noe småplukk som gjenstår :D

45-50,000kr Thomas? På hva da...? ikke på direkte styling vel..? Felgene stod på bilen da du kjøpte den, right? M fanger er vel ikke så dyrt.... ikke da jeg sjekket hvertfall :S hmmm

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte 30 000 på den ifjor etter smellen. Så har det blitt endel annet diverse som bremser, dekk, foringer, bærearmer, litt lakkering, speil osv :) Baller seg fort på!

Ah!! stemmer.. glemte bort det=) Ja, da er jeg enig.. baller seg alltid på når man ikke vil.. :) men resultatet blir bra.. bilen din er pen :) godt holdt is.. ikke mange som er "Hele" lenger dessverre..

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når du bytter eksos så velger du Eisenmann uten tvil... velger du noe annet får du deng av meg thomas ;)

Fight fight:D:D hehehe.... åssen er eisenmann på 4er egentlig? :)

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Azzido, skaff meg Eisenmann til samme prisen som Simons, så har vi en deal :)

tror det skal bli vanskelig... men Eisenmann er uten tvil genialt anlegg til bimmer... og da du som bruker penger på de rette delene til bilen din, så syntes jeg oxo du skal investere i ett sånt anlegg ;)

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir aldri "ferdig" med en bil.. bare vent.. :) stopper ikke før du selger den og kjøper en ny, og da ryker det ihvertfall på masse spenn.

(*) BMW Z3 Coupe 2.8

(*) 1999 BMW 520i touring

(x) 1996 BMW E39 535i manuell

(x) 1988 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fight fight:D:D hehehe.... åssen er eisenmann på 4er egentlig? :)

Eisenmann på 4'er gir en fin, men ikke overdreven "brummelyd" :) Hadde det selv på E46'n min. Det eneste minuset var at det ble litt vel mye "brumming" inni bilen også, men det er vel smak og behov.. :)

[o] '12 BMW 520dAT M-sport

[x] '09 BMW 520dAT M-sport

[x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63"

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

[x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eisenmann på 4'er gir en fin, men ikke overdreven "brummelyd" :) Hadde det selv på E46'n min. Det eneste minuset var at det ble litt vel mye "brumming" inni bilen også, men det er vel smak og behov.. :)

Tøft.. Jeg kjøpte nye type Simons på caben til siv.. med to lyddempere bak.. fikk ikke denne velkjente "prompe" lyden og heller ikke mye lyd.. akkurat passe bromming. Faktisk en veldig pen lyd! Så jeg ble positivt overrasket. Gav vel 2800kr for det..absolutt mye igjen for pengene.. kontra Eisenmann med en relativt stiv pris..

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider