Gå til innhold

Tråden om min bil, E36 318IS coupé

Ranger emnet

Dr_S

Anbefalte innlegg

• Svar 691
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

']Dr_s' date=' har du et sett originale tåkelys og selge meg billig?

:offtopic[/quote']

Dessverre de er ikke komplette, har tatt litt deler av de :)

Bestilte nytt Simons anlegg idag forresten, får det på torsdag. Så da tenker jeg sommerdekk kommer på i samme slengen :)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

']eehmmmm' date=' hva har du igjen da:P? ikke tilfeldigvis den runde svarte plast koppen som du kopler til ledninger vel:P m'm[/quote']

Merkelig, denne fikk jeg ingen mail på..jaja...Nei, er den koppen jeg har brukt på FK, ene, pga den ene brant opp(!) Sorry.

Men sånn ellers....hva SKJER med folk i trafikken?? Idag, midt i Tønsberg sentrum i rushen,var det en gjøk i en blå Primera som plutselig i motsatt fila heiv seg ut førervindu, stakk fingeren i halsen og ropte: "AAAAAAAAAAAAAAAAA!!" ??!! Aldri sett stakkaren før, så hva motivet hans var, er uvisst. Kanskje gjort et dårlig kjøp å lar det gå ut over andre? =)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag var en deilig dag. Fikk satt på sommerhjul, fikk besøk av Jondepon og Espen som bisto litt ;) Etter det dro jeg inn til byen å fikk satt bilen på løftebukk slik at Simons anlegget kunne skrues på ;) Av med rustent søppel! Veldig behagelig med tett eksos igjen....Elsker den innbrenningslukten, hehe :)

Litt bilder:

IMG_6841-1.jpg

IMG_6843.jpg

Ferdig!

IMG_6857.jpg

Eksos med rallylyden, før:

IMG_6821.jpg

Etter bytte:

IMG_6849.jpg

Bilen fikk også en vask og litt olje ;)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag var en deilig dag. Fikk satt på sommerhjul, fikk besøk av Jondepon og Espen som bisto litt ;) Etter det dro jeg inn til byen å fikk satt bilen på løftebukk slik at Simons anlegget kunne skrues på ;) Av med rustent søppel! Veldig behagelig med tett eksos igjen....Elsker den innbrenningslukten, hehe :)

Litt bilder:

Pent! Gleder meg som en unge til 22 og 23!! :D blir to geniale dager vet jeg.. !! Vet du om det er mange som skal på tryvann?

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det ble bedre lyd i godvogna igjen nå ja... Hørtes ikke helt bra ut på onsdagen.

Vi er vel alle klare for tryvann!! (høres ut som BMWCCN har begynt med RUSS'e treff..... ikke helt bra det men men:) ) Blir vel no bedre plass i år da.

- 95 BMW 320I

- 84 BMW 524 TD aut.

x 91 BMW 325I

No Reson Live But I Like It That Way

Member of BMW Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det ble bedre lyd i godvogna igjen nå ja... Hørtes ikke helt bra ut på onsdagen.

Vi er vel alle klare for tryvann!! (høres ut som BMWCCN har begynt med RUSS'e treff..... ikke helt bra det men men:) ) Blir vel no bedre plass i år da.

Kanskje vi får begynne å ha det ala russetreff? ;) like mye action! bygge anlegg på takene til røde E36er :P heheh.. da tar det av tror jeg:hondakick

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider