Gå til innhold

Tråden om min bil, E36 318IS coupé

Ranger emnet

Dr_S

Anbefalte innlegg

• Svar 691
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Idag har bilen vært på verksted og tatt diagnoseprogram. Fant ut, som jeg ante, at lambdasonden var defekt. Så ny ble bestilt, tok den til 1200,- på Mekonomen, universaldings fra BOSCH. Ellers ble olje+oljefilter og bensinfilter byttet. Går og lurer på nytt senkesett om dagen og mere poly-foringer, da flere begynner bli slitne. Lyst på Bilstein B10 med H&R 60/40.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde Bilstein B10 og H&R 60\30 kombinasjonen på 325n, Å det kan jeg uten tvil anbefale videre :) perfekt balanse mellom komfort og sportslighet

har du noe bilde av høyden på dette i realiteten? :)

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt update siden sist:

Bilen ble godkjent på etterkontrollen av PKK på tirsdag, byttet lambdasonden og da var den god som gull igjen. Dro rett på Biltilsynet og hentet gule oblater ja ;) Annet som har blitt byttet er olje (Castrol Magnatec) og filter samt bensinfilter. Vil forøvrig anbefale Winther-Hanssen karosseriverksted på Husvik. Betalte 1445,- for alt som ble gjort på bilen, inkl diagnosen. (Jeg hadde alt av deler og olje selv) Flinke og hyggelige folk som jobber der og de er raske i tillegg.

Kom et par pakker idag da, en fra USA og en mindre en fra Tyskland:

IMG_6423.jpg

Bilder kommer når jeg har fått byttet pærene og kromringene :) Kjøpt hos http://www.bimmian.com og http://www.bbs.com

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå satt inn pærer i skiltlyset, og foran og bak inni kupeen. Så skal det vel byttes i hanskerom og bagasjerom, men fant ikke ut hvordan jeg åpnet lysene der. Men uansett mye pærer til overs, noen som vet hvor det skal byttes ellers? Monterte i de nye kromringene også, de var knallbra! Bare å klipse på!

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider