Gå til innhold

Tråden om min bil, E36 318IS coupé

Ranger emnet

Dr_S

Anbefalte innlegg

• Svar 691
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Utrolig pen! :D Gleder meg skikkelig til å kjøpe meg bmw nå! Bare få lønn i slutten av måneden så tror jeg at jeg har funnet en E46 320 som jeg kan gi husly :)

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig :)

Får du ikke fikset den glippen mellom grill og panser? Nå har jeg kanskje ikke lest alt i tråden eller fått med meg hvorfor det er slik men. :)

Trenger nye hengsler til panseret. Koster en formue for nye på BMW, så har bare ikke fått rota meg til å dra til en hogger å lete der :)

Utrolig pen! :D Gleder meg skikkelig til å kjøpe meg bmw nå! Bare få lønn i slutten av måneden så tror jeg at jeg har funnet en E46 320 som jeg kan gi husly :)

Takk! BMW er deilige biler, er det en coupe eller sedan du har i kikkerten da eller?

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger nye hengsler til panseret. Koster en formue for nye på BMW, så har bare ikke fått rota meg til å dra til en hogger å lete der :)

Takk! BMW er deilige biler, er det en coupe eller sedan du har i kikkerten da eller?

Sedan desverre. Coupe blir for dyrt for meg. passerer jo 200 000 grensa fort da! Er 19 år og ikke ferdig utdanna så har desverre ikke så mye å bruke på bil. Men 4 dørs blir da kjekt det og :) grønn forresten :) fine felger, litt senk, hvite blinkere hele veien rundt, god polering, lyktelister og m-tech fanger foran så er jeg godt igang :D Delskinn interiør med sportstoler må og til :)

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var lyktene påmontert bilen, her er et par kjappe bilder av bilen tatt idag:

IMG_3853.jpg

IMG_3855.jpg

Liker de baklyktene veldig godt, de var dog feil kobla da jeg pakka de opp fra esken. Lyste i feil lykter på kjørelyset.. Men det fiksa vi lett med litt omkobling :)

edit: ser nå at det er feil koblet fremdeles, skal lyse i de to ytterste pærene..

Ugh, jeg har samme problemet :( og blinklysopplegget er fucket, alt er jo fucket. Rart

Skoda Enyaq iv80x -2022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jah og da skal det virke eller så må du bare improvisere. som å legge den ledningen som ikke lyser til de grønne.. de grønne skal være de 2 kjørelysa..

(hvis jeg ikke husker feil) men uansett er det bare å sette sammen de du vil skal lyse. 0 stress kjøp sånne klips på clas eller biltema eller et annet sted som har det..

sorry OT

Mvh Fredrik

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider