Gå til innhold

Tråden om min bil, E36 318IS coupé

Ranger emnet


Dr_S

Anbefalte innlegg

Arg, er småirritert nå. Bestilte meg nye FK blinklys fra MT da jeg mista det ene jeg hadde og jeg måtte bestille et sett nye.

Henta de på posten idag, men guess what... Fikk til touring!! Utrolig irriterende, attpåtil når jeg har gitt de info om at jeg kjører en Coupe. Og har handla der før, så de vet jeg har coupe..... Men glassene var tøffe de, penere enn de forrige, håper nå at de finnes til min bil og.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 691
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Du har jo de 4 skruene som sitter fast i karosset som du kan stille lyktene i høyden og inn/utover i forhold til grillen.

 

Og på mine Hella lykter er det 1 hvit justeringsskrue bak lyktene som man kan stille lysstrålen sideveis. Vet ikke om du har det på dine FK lykter? Min lyser litt for mye mot sjåførsida, har bare ikke orka justere enda :) Og lysstråle høyden kan man jo bare ta med justeringsknappen inni bilen.

AC Schnitzer beyond the standard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen i hell...bestille bestillte FK lykter rundt hele...guess what..jeg fikk coupe frontblinkers til min compact..http://www.stæilæbilen.esse Er lei av GS bildeler og Stylabilen.se går ikke an å sende riktig en eneste gang...har bestillt deler fra GS for 20 000,- alle sendingene har inneholdt feil

1996 BMW Compact 3.2

1997 BMW M3 3.2 Coupe (solgt)

2002 Golf 4 TDI/GTI 150 HK (solgt)

1993 BMW 320 E36 M-Optic (solgt)

 

///BMW Car Club (3822)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hører noen rykter om at du skal ha deg Mtech frontfanger jeg Dr_S.. så jeg fant likesågodt DrS front bumper til deg! Må da passe bra?

 

DrS fanger

 

BMW_M3_Front2.JPG

BMW_M3_Front.JPG

M3bumper.JPG

 

Fra annonsen: "Product Description :

The E36 3-series Conversion E46 look Rieger Style Front Bumper come from 5- Layers fibre glass . Primed and really ready to Paint, our products are very easy to paint and require nearly no prep work. It's made by our ISO9002 qualified factory. 100% new and sealed in cartons. Please email with questions. Check out our others excellent auctions.

 

Kit come from Front Bumper only.

 

Original Fog Light can be used !!!

 

Carbon Fibre can be made also. Please ASK."

 

Enjoy :D

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår