Gå til innhold

Tråden om min bil, E36 318IS coupé

Ranger emnet

Dr_S

Anbefalte innlegg

• Svar 691
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Najs! :D

Ble dritbra dette.

Takk, synes selv det ble bra, jeg er fornøyd.

blei rått dette thomas =) gleder meg til å se bilen henge som en klegg i speilet mitt på vei til diverse treff til sommern =)

eneste som slo meg er:

nye skilt? =)

og var litt glippe mellom grillen og panseret? eller er det bare bildene som misviser litt?

:) Gleder meg like mye til sol, varme og treff nå.. Skal bestille nye typen skilt ja, med BMWCCN skiltplater seff :)

Panseret skal justeres i forskjellige retninger, men den glippen blir nok litt lavere da. Det skal også sies at jeg har kun satt på de gamle lyktene midlertidig, har bare ikke fått kjøpt angeleyesene etc ennå. :)

Får vel hive på disse kromringene etterhvert og, hatt de en stund nå :)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele fronten er nylakkert, samt begge skjermene foran, panseret og hele høyre side (tok med hærverket). Panser er nytt, 97 grill er ny, og M3 fangeren er ny. Skjermene ble rettet opp. Lyktene hadde jeg liggende i kjelleren. Nå ser jeg bare frem til vår og sommer!

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel hive på disse kromringene etterhvert og, hatt de en stund nå :)

Samme her, må få de på.. Husker ikke framgangsmåten en gang.. Lenge siden sist! Håper disse har bedre passform, og er lettere å montere.. Jeg har hørt noe om at de sitter dårlig, hvordan lim skal man benytte? Ta bilder om du setter i gang med mekkinga snart..

Vi sier det var Peugeotens skyld vi, høres mye bedre ut det..hehehe

:D

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vel innrømme at den ser mer original ut med BMW lyktene, men jeg likte FK lyktene bedre, iaf tåkelysene og blinklysene. Men, de kommer, de kommer! :)

Hva blir det til inpro eller FK? Eller noe annet? Jeg går for en oppgradering på iSbilen min nå, så jeg trenger råd fra andre som kan dette :) Xenon også, eller?

1998 BMW 318is Coupé - iSbilen

1970 Mini 1000 - lommeraketten

1984 Mini Mayfair Automatic - Minibanksjefens karjol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva blir det til inpro eller FK? Eller noe annet? Jeg går for en oppgradering på iSbilen min nå, så jeg trenger råd fra andre som kan dette :) Xenon også, eller?

Anbefaler FK til hovedlys og blinklys, jeg har bare hørt at Inpro sine glassklare tåkelys er bedre enn FK sine. Hadde FK tåkelys før jeg, kom lett kondens i de etter en vask. Er det angeleyes du er ute etter, har FK klart de beste ringene :)

Xenon er meget mulig kommer i løpet av våren, leter etter gode og billige løsninger nå, alt. er å reise ned til Danmark og kjøpe fra Scmiedmann uten norske avgifter :) Fin bil du har forresten, jeg har jo kjørt den flere ganger :)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider