Junior High Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Jeg leste litt på Gatebil sin side og der stod det at det kostet 600kr å komme inn for hele helgen på banen og på partycampen. så mitt spm er om noen vet om overnattingen på partycampen er inkl. i de pengene??? Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breda Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Helgebillett kr. 600,- (Inngang bane fredag, lørdag og søndag, samt camp/ party fra torsdag eller fredag. Bil, vogn o.l på camp, eller bil på treff kommer i tillegg.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoaSlip Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Erfaringsmessig (Dvs de 2 gangene jeg har vært på hovedtreffet på rudskogen) kan det lønne seg å være der fredags morgen eller torsdags kveld hvis du da ikke liker å sove i gjørme og/eller bla skarpe steiner. Det er fullt fullt fullt og kø kø kø kø kø overalt med mindre du går til fots fra parkeringsplassen på jordet, som kom i fjor hvis jeg ikke tar helt feil ? Vi overnattet ca 2-3 km fra selve banen utfor en barnehage eller no. Prima plen iallefall :) Skulle ønske jeg kunne reist men jeg må jobbe. Sørg for å ta masse bilder! :D Siter (o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød (x) 92' BMW 525ia (x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer (x) 86' Ford Fiesta 1.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Er det 600 for lørdag og søndag å eller?? Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 600 kroner for fredag-søndag... Det skal jo være eget camping-jorde der nå da, så vi slipper forhåpentligvis å ligge i skråninger, gjørme eller bilen... Breisladden er på søndag forresten..!! Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Så hvis jeg skal ha med bilen inn så blir det dyrere en 600,- ? den 600,- betalinga, gjelder det fra torsdag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Originally posted by EagleAy Så hvis jeg skal ha med bilen inn så blir det dyrere en 600,- ? den 600,- betalinga, gjelder det fra torsdag :) Les den forige posten min..!! Det gjelder fra fredag til søndag... 50.- ekstra for parkering.... Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
////AMG power Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Kan vi få leie telt der nede? eller noe annet bo sted? Forresten er det noen som kan kjøre rute ned dit? Siter 2x W210 Mercedes E220 CDI 1x S 210 Mercedes E220 CDI 1x W211 Mercedes E270 CDI 1x E36 BMW 316i 1,8 122hk www.BMWguiden.no www.Mercefreaken.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Originally posted by ////AMG power Kan vi få leie telt der nede? eller noe annet bo sted? Forresten er det noen som kan kjøre rute ned dit? Nærmeste "tettsted" for og leie noe er Rakkestad. Vet ikke om det er noe der, men burde vel være det. Kjør E6 til Sarpsborg deretter følger du Rv111 mot Rakkestad. Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Tenker det blir hotell i halden eller no jeg...hadde det i fjor...helt greit men litt langt å kjøre på morgenkvisten!! for ikke å snakke om den f%&¤#" køa inn mot selve rudskogen! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 tenker det blir telt på meg ... er jo sommer folksens! Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Originally posted by Kebab gud tenker det blir telt på meg ... er jo sommer folksens! virker ikke som det her på østlandet, regner jo mer her en det gjør i monsoon tiden i østen jo... for ta med dere godt med regn tøy:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Jeg og en kompis bestilte 20 hotellrom på quality... håper vi klarer å dra med oss nok folk... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Juni 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Jaja da fikk jeg klarhet i det.. Forresten vi reiser sikkert 1 uke i forveien... Meg og en del andre kompiser skal en tur til sverige og litt sånn før vi reiser til rudskogen så kommer sikkert bort der om formiddagen på torsdag eller noe sant.. Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Helgebillett kr. 600,- (Inngang bane fredag, lørdag og søndag, samt camp/ party fra torsdag eller fredag. Bil, vogn o.l på camp, eller bil på treff kommer i tillegg.) Bil, campingbil eller vogn på camp kr. 150,- for hele perioden. Så 750kr vis du er alene.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg