Gå til innhold

Gatebil 9-11 juli

Ranger emnet


Junior High

Anbefalte innlegg

Jeg leste litt på Gatebil sin side og der stod det at det kostet 600kr å komme inn for hele helgen på banen og på partycampen.

så mitt spm er om noen vet om overnattingen på partycampen er inkl. i de pengene???

01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV

Ford Focus WRC (RC)

----------------------------------------

X 90mod Golf II Sport

X 90mod Ford Transit (Russebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfaringsmessig (Dvs de 2 gangene jeg har vært på hovedtreffet på rudskogen) kan det lønne seg å være der fredags morgen eller torsdags kveld hvis du da ikke liker å sove i gjørme og/eller bla skarpe steiner. Det er fullt fullt fullt og kø kø kø kø kø overalt med mindre du går til fots fra parkeringsplassen på jordet, som kom i fjor hvis jeg ikke tar helt feil ? Vi overnattet ca 2-3 km fra selve banen utfor en barnehage eller no. Prima plen iallefall :) Skulle ønske jeg kunne reist men jeg må jobbe. Sørg for å ta masse bilder! :D

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EagleAy

Så hvis jeg skal ha med bilen inn så blir det dyrere en 600,- ?

 

den 600,- betalinga, gjelder det fra torsdag :)

 

Les den forige posten min..!! Det gjelder fra fredag til søndag... 50.- ekstra for parkering....

-98 BMW Touring M-Sport

-87 Golf MK2 - Solgt

-82 Fiat 127 Sport - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ////AMG power

Kan vi få leie telt der nede? eller noe annet bo sted?

 

Forresten er det noen som kan kjøre rute ned dit?

 

 

Nærmeste "tettsted" for og leie noe er Rakkestad.

Vet ikke om det er noe der, men burde vel være det.

 

Kjør E6 til Sarpsborg deretter følger du Rv111 mot Rakkestad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det blir hotell i halden eller no jeg...hadde det i fjor...helt greit men litt langt å kjøre på morgenkvisten!! for ikke å snakke om den f%&¤#" køa inn mot selve rudskogen!

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja da fikk jeg klarhet i det..

 

Forresten vi reiser sikkert 1 uke i forveien... Meg og en del andre kompiser skal en tur til sverige og litt sånn før vi reiser til rudskogen så kommer sikkert bort der om formiddagen på torsdag eller noe sant..

01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV

Ford Focus WRC (RC)

----------------------------------------

X 90mod Golf II Sport

X 90mod Ford Transit (Russebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgebillett kr. 600,- (Inngang bane fredag, lørdag og søndag, samt camp/ party fra torsdag eller fredag. Bil, vogn o.l på camp, eller bil på treff kommer i tillegg.)

 

Bil, campingbil eller vogn på camp kr. 150,- for hele perioden.

 

Så 750kr vis du er alene..

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår