Dawg Dee-Lux Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Siden jeg haddelitt fri etter TK satt jeg meg likegodt ned å lagde en applikasjon for beregning av forbruk. Det man trenger for å starte er: Full tank ved kjent km Antall liter Pris pr liter Km stand Deretter: Fyll full tank Antall liter Pris pr. liter Km stand Den ligger her: http://www.loogo.no/mpg Demo bruker: Brukernavn: lprmil@demo.net Passord: demo Jeg kommer til å legge til mulighet for å lage logg for bilen, laste opp bilder etc. .Net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 haha, genialt! mangler bare en bil nå så kan jeg begynne å missbruke! :D Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg