KinG^KaoZ Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Lagre som Tror det er en del nyere stuff, har ikke sett dem før ;) Btw noen som vet om Crashin filmene ligger på nett et eller annet sted? Er jo amatør filmer så det er jo lovlig! Kan nevne at Crashin filmene er som den i topic bare de varer i 30min og er redigert ganske kult, anbefales! Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Kul film, digger slike fimer! Dersom du har DC++ eller lignende kan du søke etter "Rally - WRC Crash Collection" og "!!!!WRC RALLY CRASH 30 minutes of fun!!!!" Det er begge råe filmer med crash fra div rally/WRC. Sistnevnte er det en japse som komenterer, og lærer deg bla a å telle til 10 på japansk:D Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg