PoloThomas Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Hva skal man dem DEFA og annet rart som koster skjorta når man har en god gammel sykkellås????koster ikke mye, og sikrer nok like mye.... jada......:) Siter Working hard or hardly working Født fri -- Skattet ihjel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Hehe (hint: humor911). :D Sist jeg sjekket så var det ikke mulig å sikre CD-spillere med et sykkelås da men... :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Lurer på hvor mye den tåler jeg.. :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 sikkert mer enn frontfangern ;) Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 har ikke taue-øyer jeg :D Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Den der hadde jeg garantert glemt å løsne .. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Originally posted by jackpot har ikke taue-øyer jeg :D En kamerat av meg har lik din frontfanger, og da gassvaieren(?) hans røk måtte jeg slepe ham baklengs. :D Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg