Gå til innhold

Colin McRae3 (PS2)

Ranger emnet

stigare

Anbefalte innlegg

enig med mange her.. litt skuffende. men grafikken er topp... synes det er litt kult med spill som har lisensene i orden jeg da, så jeg gleder meg til WRC 2 extreme kommer i slutten av månden.

hørt mye bra om det.

det som er fett med vrally3 er jo det med kontrakts tilbud ogsånn.

på wrc 2 skal man vist få en bil som man må fikse og kjør løp med for å så få kontrakter etter hvert

VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

har du link til PS2M ? skulle gjerne sett review av WRC II Extreme og CMR3.. vurderer nemlig og kjøpe en av spillene.. men er litt usikker.. WRC har jo offisiell lisens, så det er jo et mer "realistisk" Spill (ekte serier, løp, samt visstnok skikkelig ekte baner som er kartlagt vha. gps og satelitt-dingser osv) :)

04 Mercedes-Benz CLK

Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter

xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6

xFord Sierra 2.0iS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte CMR3 i går etter å ha lest review av dette og

WRCII Extreme. I følge reviewen hadde WRCII bedre GFX og

flere baner men hadde ræva fysikk og da var jo valget klart for min del.

Jeg har kun kjørt første sesong og men synes det er veldig bra. Lang unna GT3 selvsagt men...

2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo

Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jo nesten ikke sammenligne cm3 og gt3, hvis du kun ser på rallydelen. på gt3 kan du jo nesten ha bånn gass i alle svinger på cm3 , V-rally3 og lignende er det jo en mye større utfordring å holde bilene på veien, mye artigere etter min mening

MEN asfalt delen av gt3 er jo overlegen da :)

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider