Era Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Noen herfra som kommer? Skal ned og besøke en kompiss i kveld og lillebrodern og no kompisser ska ha missbruke dekka på en lokal parkerings plass i kveld. Dvs hvis vi blir mange nok da. Noen herfra som skal??? Era Edit: Oppmøte kl 22:00 på Statiol Moheim. Dvs avkjøringa fra E-18 til Prosgrunn Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 FILM !! Få det på tape og sleng det på nett :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Ja, dette er noe som må filmes!! :D Har du muligheten til det? Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Kan vel prøve å stille opp jeg...., men hvor i Telemark.. Skal hjem en tur i helgen, men da befinner jeg meg i Grenlandsområdet... Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet November 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Ratata skal filme han. Håper ikke det blir for mørk til og filme men vi skal vel ordne noe tenker jeg. Sveisa bakaksel på en gammal bil i går så nå skal det rykas hehehe. Sted ja i Porsgrunns området eksakt hvor vet jeg ikke men det finner jeg ut. Snakka med han nå er vist diger fest i området i kveld så de var litt skeptiske til om det blei no da mange skulle drekka. Han skulle komme med mere info om en times tid. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Ska vel egentlig på party jeg oxo.. Ei venninne har leid et sted, så da blir det vel hæla i taket tenker jeg.. Hold meg oppdatert hvis du hører no mer da... Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet November 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Møtes på Statoil Moheim kl 22:00 så drar vi samla derfra til eina sted. Er faktisk rimelig mange som kommer alikevel. ca25 biler hittil :D :D :D Noen som har 15" dekk som passer på 10" brede felger???? Fikser vi det får vi giga ryker av en med vri8 motor hehehe. Ellers blei det svesia to bakaksler til i går og i kveld legges det om dekk hehe. Detta blir masse røyk håper vi. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 håper det blir bra, sleng ut evnt film på nett.. hva med arbeids lampe på tolv volt i bilen? :P blir bra med lys da :D Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Greit om jeg tar meg en tur eller? Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet November 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Originally posted by pIMp Greit om jeg tar meg en tur eller? Klart det alle er velkommen men ikke purken :D Men som sagt vi møtes 22:00 på moheim så drar vi nok derfra litt etter det til eina sted. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Skal de missbruke Impala`n og Chevella (hvis han har den fremdeles..)? Høres fett ut!!! :D :D :D Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Hmm... jeg kommer oppover E-18 fra Tvedestrand rundt dette tidspunktet i kveld. Kjører Charmedes for anledningen. Klarer jeg og overtale de andre i bilen kommer vi :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet November 2, 2002 Rapporter Share Skrevet November 2, 2002 OK..... hvem var her i kveld? Etter å ha levert noen biler på sørlandet i dag, entret jeg møteplassen på Statoil kl 22.00 i et gjesp av en automatgearet grå/lilla MB C-180 T, med 3 passasjerer. Alt for lat flåte til å burne dessverre. Oppmøtet var utrolig bra, ble godt over 100 personer og 40+ biler vil jeg tippe. Etter litt småburning på statoilområdet kjørte alle til en litt mer avsidesliggende plass hvor 3-4 biler la sin ære og sjel i burnoutene:D Gnister fra cordene under heftige donuts i mørket så unektelig konge ut fra en MB 190.(?) Volvo 340 med sammensviset diff skjøt etterhvert gnister ut av potta!!! og røyken lå tett over plassen i ca en halvtimes tid, før noen med politiradio fanget opp at Onkel var på vei. Da var passasjeren mine og jeg såpass frosne at vi satte kursen mot Oslo igjen ;) Skjedde det noe mere gøy ? Fikk noen filmet noe ? Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet November 2, 2002 Rapporter Share Skrevet November 2, 2002 Originally posted by Loppa FILM !! Få det på tape og sleng det på nett :D Den er i box!! ca 10 minutter ble det. Syntes det var en del "kyllinger" der, men de som lagde donuts gjorde det med stil da. Skal poste den i morra....... :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet November 2, 2002 Rapporter Share Skrevet November 2, 2002 Gleder meg til den filmen kommer....Hvor stor er den ? Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg