Gå til innhold

Motorbytte i Nissan

Ranger emnet


Jap_Power

Anbefalte innlegg

CA18DE -> CA18DET swap skal vel ikke være noe problem, men tror nok kassa di skal slite litt mtp. at turbomotoren har 169hk originalt.

 

Ellers _skal_ CA* passe om hverandre med motorfester og lignende da blokkene er helt like. Vet ikke om det går an å sette en CA16DE girkasse på en CA18DET motor dog.

 

Hvis karosseriet er likt (mtp anheng til motorfester) så skal det vel ikke være noe problem å flytte en CA18DE fra en GTI til en 1.6LX eller hva det er så lenge du bruker de riktige motorfester ;)

 

Ellers er det ikke de største forskjellene på E* og CA* serie blokkene.. (mange deler kan faktisk bli brukt fra den ene på den andre)

 

 

GA har jeg desverre ikke så mye peiling på...

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår