Gå til innhold

Lurer på 8x19" til min Passat

Ranger emnet

BOS

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe meg 8x19" RS4 med 235/35 dekk, til min nye Passat stv. Vil dette subbe når jeg har senket bilen 40mm?

Jeg vil være 100% sikker på det skal gå greit før jeg handler felger. Er det noen som har erfaring med dette her?

Kom med innspill!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 8,5x19 ET35 med 235/35 dekk og noe som skulle være 35 mm senk (er rimelig sikker på at det er ett par cm mer men...) og det subber litt ved mye sving, typisk når en snur eller inn i rundkjøringer. Men du har jo tenkt på 8" så da går det nok greit dersom du har innpress med max 35... Uansett ville jeg heller kjøpt 225 istedet for 235 pga sporing, mine S03 dekk sporer mye!

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Baldrick

Jeg har 8,5x19 ET35 med 235/35 dekk og noe som skulle være 35 mm senk (er rimelig sikker på at det er ett par cm mer men...) og det subber litt ved mye sving, typisk når en snur eller inn i rundkjøringer. Men du har jo tenkt på 8" så da går det nok greit dersom du har innpress med max 35... Uansett ville jeg heller kjøpt 225 istedet for 235 pga sporing, mine S03 dekk sporer mye!

Kjøp Falken 235/35 19, de er mye smalere enn både Bridgestone og Nokian i samme dim, da blir det mindre sannsynlighet for ubehagelig sporing og subbing i skjermkanten... ;)

Vennlig hilsen RK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for all hjelp!!! Bilen er en 2004 mod. til deg som lurte på det.

Problemet nå er at jeg har vært på en runde å tittet litt på felger, og nå er jeg ikke sikker på at det blir RS4 som jeg hadde tenkt.

Alternativene er :

8x19 TSW Pace

8x18 Momo GTR

8x19 RS 6

8x19 RS 4

Hva skal jeg kjøpe??? Dette er ikke lett!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider