Gå til innhold

Varmekabel

Ranger emnet


Macgyver

Anbefalte innlegg

det der er ikke pent håkon! det er blir uren luft i groruddalen av sånne som deg! dette trenger vi ikke! kjøp sånn defa warm up s blir all isen borte.. pluss at bilen er +30 grader om morran hvis du vil..

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ADVARSEL!

 

 

På min Corrado hadde jeg montert DEFA warmup, noe som var jævlig deilig når det var minus 10 ute og Bali inne i bilen, MEN:

 

 

Varm bil + Snø = Vann

 

Vann + Kulde = Is

 

 

Så etter et heftig snøfall med DEFA'en på full guffe kom jeg ut til en isbit på 4 hjul. Snøen på taket og vinduene hadde smeltet, men frosset til is inni dørkarmer, på panseret, og stort sett over alt....ikke veldig lurt :knob:

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Överladdaren

ADVARSEL!

 

 

På min Corrado hadde jeg montert DEFA warmup, noe som var jævlig deilig når det var minus 10 ute og Bali inne i bilen, MEN:

 

 

Varm bil + Snø = Vann

 

Vann + Kulde = Is

 

 

Så etter et heftig snøfall med DEFA'en på full guffe kom jeg ut til en isbit på 4 hjul. Snøen på taket og vinduene hadde smeltet, men frosset til is inni dørkarmer, på panseret, og stort sett over alt....ikke veldig lurt :knob:

 

Hehe da fikk du is bil.... "jeg vil ha lollipop!"

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by famir

Mye varme + kald frontrute = sprekkete frontrute... :rolleyes:

 

Hmm jaha hvor kjapp oppvarming er det du driver med? Sveise apparat?

Rullebane aviser??? Eller bruker du potet vanne til mor for å avise ruta?

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HiiP

 

Hmm jaha hvor kjapp oppvarming er det du driver med? Sveise apparat?

Rullebane aviser??? Eller bruker du potet vanne til mor for å avise ruta?

 

Varmeapperatet på den forrige Peugeot`en min var kriminelt! Var en feil med det så det varmet noe sinnsykt. En klarte ikke å ha hånda foran utblåsningen når det sto på fult i lengre enn noen sekunder.

 

Så på en skikkelig kald vinterdag i fjor vinter så startet jeg opp bilen, satte på all varme opp på ruten og en halvtime senere var det en svær sprekk kvers over ruten...

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår