MazdaPowah Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 A Perfect Circle - Mer De Noms ...og spesielt sangen Orestes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superburner Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 god trance: dj shah: commandments laava- whereever you are( pulsedriver remix) dj shog- another world chorale- last night i dreamed of u madelyne- beautiful child dj tom stevens vs. fridge- outface 2000( tar av) dj's @ work- someday dj snowman- skydiver (pulsedriver rmx) + litt metal: dimmu borgir- absolute sole right dimmu borgir- burn in hell system of a down- suite pee godsmack- sick of life Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Ukens Eurobeat, takk :D Likte de sangene der, har faktisk prøvd å skaffe meg et par fra den listen din, Øyvind Heia Eurobeat ;) Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Originally posted by DanJan Ukens Eurobeat, takk :D Likte de sangene der, har faktisk prøvd å skaffe meg et par fra den listen din, Øyvind Heia Eurobeat ;) Må først og fremst beklage så mye at jeg ikke klarer å oppfylle mitt løfte om en ny Eurobeat-låt i uka. Helt ærlig er det ikke min feil - jeg plages med webhosten min som igjen plages med serveren (web06.talkactive.net) sin som igjen plages med en bruker som kjører en prosess som får ovennevnte til å kræsje ofte. Sånn som ting er nå er alle FTP-kontoene frosset slik at en ikke kan laste opp/endre noe på FTP-området sitt. Men jeg lover - så snart de har fikset feilen skal jeg gladelig tilby en, eller kanskje tilogmed to Eurobeat-låter i uka. Ellers kan du prøve disse to: IDForums.Net Eurobeat.Org ftp://outlaw7.serveftp.net:573/peter's%20files/music (linkinga klikka igjen) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Ukens eurobeat har etter et lengre fravær blitt returnert til Eder. Håper på mange gigabyte trafikk i årene som kommer. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Kardinal Offishall - Belly Dancer Clipse - Grindin Kardinal Offishall & Bounty Killer - Sick The Roots - Seed 2.0 Styles - The life D-Stroy - Roll out The Game - How we do Terror Squad - Lean back Kurupt - My World Beastie Boys - Intergalactic (Drum-N-Bass Remix) Dizzee Rascal - Stand up tall Basement Jaxx Ft. Dizzee Rascal - Lucky Star Dizzee Rascal - Stop dat Dizzee Rascal - Fix up, look sharp Wiley - Wot do u call it Busta Rhymes - All night Busta Rhymes - Bladow!! Busta Rhymes - Get out Busta Rhymes - Iz They Wildin Wit Us? Busta Rhymes - Party Is Goin' On Over Here (bass!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Ukens Eurobeat-tradisjonen er begynt! Nå gjenstår det bare at folk laster, laster og laster! :D Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leon Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Ser at enkelte nevner Metallica her, og det er gode greier. men den ultimate kjøresangen av de må jo være "for whom the bell tolls"! PS: den sangen kan føre til kjøring over evne:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Ingen som har sett Postman Pimp?? Snoop doggy dog - PUMP PUMP Deep Spirit - Lonely Zeromancer - Doctor Online <- vokalisten fra seigmen tror jeg :P Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Biff Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Har du fikset bra lyd i bilen er det jo ett must med "Chemical Brothers - Surrender" albumet, spesielt track #2: influenced, morsomt å høre på når anlegger har litt watt :D Siter '85 BMW 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radic Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Originally posted by Jone Denne MÅ DU laste ned!!!! Det er den RÅESTE "ut å skli" sangen jeg noen gang har hørt!!! Gidder ikke ramse opp andre fordi denne slår dem alle!!! jfk- whiplash (bad habit boys mix) Det er Gumball 3000 sangen. Prøvde å finne denne på kazaa, men fant den ikke. Hvor kan den lastes ned hen?? Siter Drive carefully. 90% of the people on the road are caused by accident. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Må bare få legge til disse to: Jay Z feat. Linkin Park - Numb/Encore Snoop Doggy Dogg feat. Pharell Williams - Drop it like it's hot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 The Game ft 50 cent - Westside story Llyod Banks - Warrior Llyod Banks - Warrior part 2 Youngbuck ft 50 cent - Let me in G-Unit - Smile G-Unit - Wanna get to know you Youngbuck - Bang Bang :D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Ingen som kan ramse opp en del av de gode gamle dance klassikerene (1992--og videre). Gjerne de litt mindre kjente. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flexxi Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Mighty 44 har en del tøff musikk synes nå jeg: Mighty 44 - Freaky style Mighty 44 - Push it Mighty 44 - Superstar Mighty 44 Feat. Anna Nordell - This Love Ain't Going On Mighty44 - Still Rocking Mighty 44 - Mighty 44 Mighty 44 - Twist & Shake Og en "kjøre-fort" sang: Soil - Halo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg