Gå til innhold

Bilder "forsøkt" tatt =)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

joa. noe brukkbart, men han tampen som sitter bak rattet ikke minst passajser burde jo lære seg å IKKE glane i kameraet med utrykket..... dooooooh....... whats up doc!?!!?

skall helst ikke se på kamera i det heletatt og se seriøse ut:)

da blir det kjapt noe helt annet

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint og se kontoret mitt i bakgrunnen til bilder :D , sitter rett ved rundkjøringen, ingenting er som og se de ferskeste sjåførene hive de fantastisk stygge 240ene sine rundt i rundkjøringa, gang på gang om dagen...

Ja RDL, de kjørte i 160 og havnet på nyhetene, lurer på hvor de hadde skrevet om meg/alle andre på det strekket da, havnet som toppnyhet på skynews?

Stillige bilder forresten :D Kjenner meg igjen på 90% av plassene dere har tatt bildene hvertfall, dvs heliporten, motorveien v/forus vest, og er dere på asfaltverket i Gausel på det bildet mot sjøen?! Kanskje jeg skal bruke det selv som location for bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Qee

Fint og se kontoret mitt i bakgrunnen til bilder :D , sitter rett ved rundkjøringen, ingenting er som og se de ferskeste sjåførene hive de fantastisk stygge 240ene sine rundt i rundkjøringa, gang på gang om dagen...

Ja RDL, de kjørte i 160 og havnet på nyhetene, lurer på hvor de hadde skrevet om meg/alle andre på det strekket da, havnet som toppnyhet på skynews?

Stillige bilder forresten :D Kjenner meg igjen på 90% av plassene dere har tatt bildene hvertfall, dvs heliporten, motorveien v/forus vest, og er dere på asfaltverket i Gausel på det bildet mot sjøen?! Kanskje jeg skal bruke det selv som location for bilder?

Det der bildet ut mot sjøen ligger i Sandnes/Lura. Det vil si. Hvis du kommer fra Stavanger over lurahammeren. så kommer du til en rundkjøring der du kan velge venstre mot strandgaten og sandnes og høyre mot kvadrat og riksveien. Kjør venstre i rundkjøringen mot strandgaten og så er det første avkjørsel til venstre (ligger 10m etter rundkjøringen ca). Ned en bratt bakke til høyre igjen. Og der ligger denne grus slettta ut mot havnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stillbildene var veldig bra, men er noe som ikke stemmer helt på bildene som er tatt i fart føler jeg.

Så over til bildene tatt i fart:

De fleste bildene bak fra kunne hvert mer fra siden av bilene, og ikke så rett bak kanskje.

Når det gjelder bildene forfra i fart, så er bildene bra, men jeg blir ikke helt fokusert på bilen. Kan det være fordi bilen burde hvert nærmere, at bilen blir for liten i bilde?

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Precious

Stillbildene var veldig bra, men er noe som ikke stemmer helt på bildene som er tatt i fart føler jeg.

Så over til bildene tatt i fart:

De fleste bildene bak fra kunne hvert mer fra siden av bilene, og ikke så rett bak kanskje.

Når det gjelder bildene forfra i fart, så er bildene bra, men jeg blir ikke helt fokusert på bilen. Kan det være fordi bilen burde hvert nærmere, at bilen blir for liten i bilde?

var selv meget fornøyd med stillbildene. Syns bakgrunnene var nydelige. når det gjelder bildene i fart så er både jeg og fotografen uerfarne på dette.

men dem var egentlig mest for gøy. traff på han her en dag og han sa spurte om han kunne ta noen bilder av bilen. Jeg sa ok og spurte om kopi etterpå fordi jeg syns dem ble såpass bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider