jeanette84 Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Jeg har ett spm.. hvor mange har tatt opp lån for å få råd til bilen sin? Siter man ypper ikke med meg med mindre man vil ha bråk senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Hvem har IKKE det? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 jeg har jaffal lån.. Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 jeg driver på å tar opp lån.. det er vel ganske så normalt vil jeg tro...med mindre man ikke skal ha en bil til 10k da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Masse masse lån. :D Men så er jeg ikke så flink til å spare da. :) Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette84 Skrevet November 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Originally posted by NoLimit Hvem har IKKE det? :rolleyes: jeg har ikke tatt opp lån av noe slag enda! prøver å holde meg unna det så lenge som mulig.. Siter man ypper ikke med meg med mindre man vil ha bråk senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Originally posted by jeanette84 jeg har ikke tatt opp lån av noe slag enda! prøver å holde meg unna det så lenge som mulig.. men hva slags bil har du da? ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette84 Skrevet November 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Originally posted by LupoB0Y men hva slags bil har du da? ;) ehm.. volvo 440 gl heat injection 89-90 mod. som ikke går fortere enn 180.. menneh.. har planer om å skaffe meg en annen bil snart da.. en med litte bitte granne mer hk.. og LITT finere å se på.. Siter man ypper ikke med meg med mindre man vil ha bråk senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speeder Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Har også tatt opp lån, men det er ikke på mere enn 45k, så det er jo overkommelig da Siter - 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane - 2015 Passat 2,0l 150hk TDI - 2015 Zoe R210 - 1998 Corolla 1.3x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 ikke lån...på bilen ihvertfall da:D Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Jeg har lån på 85.000. Og trives med det. Lurer på om jeg skal utvide lånet litt. :D Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Har igjen 90k... Kedelig å betale tilbake vær måne... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 jeg har ihvertfall IKKE lån... (på bilen)...:) men,har kommet opp i 125.000 i studielån nå da,riktignok...:rolleyes: Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette84 Skrevet November 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Originally posted by tomgr jeg har ihvertfall IKKE lån... (på bilen)...:) men,har kommet opp i 125.000 i studielån nå da,riktignok...:rolleyes: daaamn!!! er en del det jah.. Siter man ypper ikke med meg med mindre man vil ha bråk senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 jeg har også 100.000k i studie lån.. det svir.. spes når det ikke er jobb i markedet... :( Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg