Gå til innhold

Bilen din

Ranger emnet


jeanette84

Anbefalte innlegg

Originally posted by bing

mange rare mennesker som tar opp lån for å gå på skole når man kan lære seg ting selv :) mye lettere..

 

Helt enig! Gikk 2 år på høyskole og kan ikke si jeg lærte så mye på de 2 årene som jeg hadde trodd på forhånd. Det andre året var egentlig ganske bra fordi jeg hadde en veldig flink lærer som hadde spesialisert seg på det området jeg likte best. Lærte mye av han om ting utenom pensumstoffet.

 

Men sånn generelt syns jeg det er få virkelig bra linjer her i landet innen det jeg er interresert i (webdesign/programmering).

Fant ut at å søke litt på forumer, bli kjent med folk som har erfaring på området og lese bøker kan man lære veldig mye av.

 

Men å sitte med mye kunnskap på et fagområde som det knapt fins jobber igjen er utrolig kjipt. Driver et eget firma men tjener ikke på langt nær nok til å leve av det. Men 3-4 år så snur det vel...forhåpentligvis før?

 

Har forresten et ganske så stort billån nå. Når jeg kjøpte min første bil hadde jeg klart å spare opp ca 80k. Men ettersom tiden har gått har jeg byttet til dyrere og dyrere biler. Bil er en dyr hobby, men f... å moro det er :D Man lever bare en gang så man må nyte tiden man er ung...

 

Studielånet er betalt ned :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by turbotrille

Jeg har ikke lån på noen av mine 2 biler,har også leilighet.Hadde ikke hatt råd til lån,må jo betale forikring,bensin og husleie,blir dyrt nok det,da er det unødvendig å ta opp lån for å betale enda mer i måneden

 

Med lån på bolig så slipper du husleien i det minste da! :D

Bare bytte ut husleia med gjeld, og du får følelsen av å eie noe! ;)

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår