Gå til innhold

Bilen din

Ranger emnet


jeanette84

Anbefalte innlegg

Originally posted by jeanette84

 

ehm.. volvo 440 gl heat injection 89-90 mod. som ikke går fortere enn 180.. menneh.. har planer om å skaffe meg en annen bil snart da.. en med litte bitte granne mer hk.. og LITT finere å se på..

 

Er d du som råner rundt på Jessheim med fjortis guttene, og kjører en rød 440 med blå volvo skrift over lyktene...Sånn "wannabe" øyelokk...Hmm...

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

lån har man jo, men heldigvis kjøpte jeg kåken billig nok, til å slippe bil lån! :) Men har man gjeld, så spiller jo ikke det noen rolle da, bare at betalings tid og renter er noe helt annet..

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CivicVTEC

 

Er d du som råner rundt på Jessheim med fjortis guttene, og kjører en rød 440 med blå volvo skrift over lyktene...Sånn "wannabe" øyelokk...Hmm...

 

Nope.. den er metall-grønn.. med svart stripe og grønn skrift i ruta.. mulig at du har sett den.. står MY OH MY på stripa i grønne bokstaver og søte små figurer i de små sidevinduene..

man ypper ikke med meg med mindre man vil ha bråk senere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

jeg har også 100.000k i studie lån.. det svir.. spes når det ikke er jobb i markedet... :(

 

Hmm.. altså 100.000.000 da? det er ganske ille i studielån, Marius...

 

--

 

Jeg har forresten heller ikke lån.. kan ha noe med å gjøre at jeg har en '81 granada da.. :P go' kjerra det.. :P

Også så lett på rattet a gitt.....

Ford Sierra 2.0CL '88

 

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lån på bil her heller, men så har jeg ikke bil som er kjørbar ennå.Står i garasjen i påvente av motor,drivverk og diverse smådeler.Blir vel en 10k bil senere.Scooterene kjøpte jeg uten lån og huset nede i Norge arva jeg.Tenkte jeg sku legge opp penger når jeg jobba her men er ikke lett når en lever godt.

 

Får vel ta opp lån for å kjøpe en seilbåt senere!

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe billån, skal heller ikke ha det. Har dessverre 80000,- i studielån, og det er på vei oppover en del år til ennå. Er på det første året av en utdannelse på 3 eller 5 år..

 

Å låne penger til bil er nok noe jeg ikke kommer til å gjøre før jeg ihvertfall er kvitt studielånet.. Sikkert ikke da heller, anser billån for å være totalt unødvendig, er bare en luksusvare. Vil man ha lån, så er det helt greit, men min personlige mening er en annen..

 

Prøver nå å få solgt den 200'en min så jeg kan få litt penger på bok igjen, det hadde vært fint..

'87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har ikke lån enda, men har likevel en bil til 45 000 (iallefall var det hva jeg ga for den). Har tenkt til å holde meg unna lån til det er helt nødvendig tror jeg.

Er vel best å ikke ha det, men faktisk så kan det lønne seg til slutt å ha lån på over 1 mill.

For det første betaler du mindre i skatt og det skal man vist tjene på.

For det andre, penger er bra!

Jaja.. *lete febrilsk etter bil*

Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;)

---

(x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann)

---

 

/out

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Spangen

Har ikke noe billån, skal heller ikke ha det. Har dessverre 80000,- i studielån, og det er på vei oppover en del år til ennå. Er på det første året av en utdannelse på 3 eller 5 år..

 

Å låne penger til bil er nok noe jeg ikke kommer til å gjøre før jeg ihvertfall er kvitt studielånet.. Sikkert ikke da heller, anser billån for å være totalt unødvendig, er bare en luksusvare. Vil man ha lån, så er det helt greit, men min personlige mening er en annen..

 

Prøver nå å få solgt den 200'en min så jeg kan få litt penger på bok igjen, det hadde vært fint..

 

 

Hvorfor ikke selge 100'ern og betale avgifta på 200'ern? ;)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har jo knapt nok lån! Før en runder millionen i minus er det ikke noe gøy! Kjøpte hus til nesten 1,5 mill (uten egenkapital), har 3 år med studielån og litt billån, må være såpass synes jeg:) Tenk på alle pengene jeg sparer på skattefradrag da, betaler knapt nok skatt!!

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår