Mandel Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 hehe lo lenge og vel av denne.. skal prøve den senere:) http://media.ebaumsworld.com/index.php?e=airhornfun.wmv edited: la inn feil link i stad.. her er den i allefall Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 retter litt på linken din jeg: http://img51.photobucket.com/albums/v156/Mandel/?action=view¤t=sub_og_forst.jpg edit: skru av passord på galleriet ditt.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nlight Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 nåvel.. virka veldig som det der var tilrettelagt.. se på han som hopper over muren f.eks Siter I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke -03 Mazda 6 x93 Mazda 323 GT-R x91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Originally posted by nlight nåvel.. virka veldig som det der var tilrettelagt.. se på han som hopper over muren f.eks Litt enig her. så den uten lyd først og da trodde jeg at de simulerte skudd eller noe sånt. Da hadde jeg vært med på at han hadde hoppet over muren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Skuddredde amerikanere :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 tror det er ekte.. de greiene der bråker ganske bra assa Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Må huske på at dette ikke er et typisk Norsk nabolag heller da, om noen hadde fyrt av en maskinpistol fra en bil så hadde vel folk trodd det var en eller annen råner med anlegg. ;) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Grunnen til at han /hun hopper over gjerdet kan jo f eks være at han/hun trur det er en lastebil eller noe som tuter.. som er løpsk eller noe.. trur jeg hadde gjort noe slikt sjøl for å forsikre meg..hehe Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 haha, han tjukke ser ut som han blir skutt eller no Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Hehe, skikkelig hjernedødt.. Men fy flate som de folk skvatt gitt :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Genialt! dette må prøves! Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellBound Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Originally posted by rairai haha, han tjukke ser ut som han blir skutt eller no haha..begynte å lure der. Har de aldri sett en sånn før eller? De holder den i i vinduet så han ser den, men han skvetter som bare faen.. :D Siter BMW 325i Sleden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Hahaha.. Dette skulle man prøvd på "stripa" på Jessheim en fredags kveld :D De greiene bråker noe sinnsykt ass.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Syns den "skremme" videoen var mye bedre :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Hvilken video da Andeeh? Den som en fra forumet lagde, når de kjørte forbi noen fjortiser også skrek han ene så alle skvatt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg