Gå til innhold

fått meg "ny bil"

Ranger emnet

The cowboy

skal jeg i det hele tatt gidde?  

36 stemmer

1. 1. skal jeg i det hele tatt gidde?

• jupp, seff!
      5
    • hell no!
      5
    • jess, men gjør det skikkelig da!
      14
    • det er en MB mann, skrot den.. NÅ!!
      12

Anbefalte innlegg

har nå overtatt mamma sin MB 190 86 mod. med hemoride gir (for de som ikke vet hva det er så vil det si automat)

bilen er grei nok den, men lurer på og fixe den opp litt.. så det jeg lurte på er om det finnes noen i bergens området som har litt extra styling liggende over..som de vil bli kvitt for en billig penge..hehe

nå ska jeg ikke fytte til bergen før 16-20 august men.. greit å være litt tilig ute..hehe!

det skal ikke bli noe tip top utstillings objekt, men et vanlig jala råne prosjekt.. så jeg kommer ikke til å gjøre stort mye med den (det er den ikke verdt heller så ;))

men om det er noen her som har noe eler vet om noe så si gjerne fra.. men ikke bruk PM..den funker ikke!

på forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by The cowboy

har nå overtatt mamma sin MB 190 86 mod. med hemoride gir (for de som ikke vet hva det er så vil det si automat)

bilen er grei nok den, men lurer på og fixe den opp litt.. så det jeg lurte på er om det finnes noen i bergens området som har litt extra styling liggende over..som de vil bli kvitt for en billig penge..hehe

nå ska jeg ikke fytte til bergen før 16-20 august men.. greit å være litt tilig ute..hehe!

det skal ikke bli noe tip top utstillings objekt, men et vanlig jala råne prosjekt.. så jeg kommer ikke til å gjøre stort mye med den (det er den ikke verdt heller så ;))

men om det er noen her som har noe eler vet om noe så si gjerne fra.. men ikke bruk PM..den funker ikke!

på forhånd takk!

Syns ikke du skulle råne opp den der noe særlig. Sørg for at den ser bra ut (jevnlig vask/polish), få på den noen fine hjul i 16/17", kanskje hvite blinklys og tofargede baklamper og litt sånt. mye du kan gjøre for at den blir litt "freshere" uten å ta helt av med schvære vinger og ræl. En ørliten spoiler på bakluka kan også bli pent. 90-look (dørdeksler) pynter også opp mye.

Du kan jo se om du får noen ideer her :

http://www.mb190klubb.com/

http://www.mb190klubb.com/gallery/index.html

Forresten så kan eldre, velholdte 190er gå høyt i pris, så ta vare på den, det kan være verdt det.

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by BLACK.PEARL

Hvorfor funker ikke PM? Slett utboksen, kan hende den er full og derfor hindrer deg i å motta meldinger. Eller enklere: Send melding (hvis det går) til en moderator...

har prøvd dette alt..funker rett og slett ikke.. og det virker ikke som om noen adminer vil hjelpe heller så.. :(

men..tilbake til bilen..takker for tipsa.. og takk for den nett sia til MB klubben!

ska ikke ta den helt ut med F&F vinger og sånt azza..vil at den ska være stil rein i svart,rødt og krom!

det som er drømmen..hehe :)

og til deg som ville kjøpe den for vraken.. takk for tilbudet..men nei..da har jeg 1. ikke råd til ny bil og 2. ikke noen prosjekt bil..hehe!

bilder kommer så fort jeg kan få tak i.. lover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider