auto82 Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 På min bensintank er det 5 slangeuttak. En til påfylling, en til lufting, en til motor, en retur fra motor, og en som jeg ikke vet hva er. Noen av dere som kan vite hva denne 5 nippelen er for noe? Den er ikke koblet til noe i min bil. Bare en slange som henger til pynt. Trodde at 4 slangeuttak var normalt på de fleste tanker. Så hva er den femte til?:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 uhm, sett heller en ny post i din gamle tråd for å dra den til "toppen" istedenfor å lage ny.. slipper vi å ha 15 tråder om det samme her på forumet :) Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auto82 Skrevet Juni 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Ja, ok. Beklager det! :) Men håper noen kan svare meg for det begynner å haste. Skal koble opp en bensintank. Men så vet jeg ikke hvilken nippel jeg skal bruke til retur fra motor. For det er 2 nipler som er helt like. Hjelp? auto82 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auto82 Skrevet Juni 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Noen som har et bilde av en eller annen bensintank? Hvordan evt. slanger er koblet på? Og forklaring på hvor de skal hen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg