Ta2 Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Noen som har? Trenger manifoil, eller eventuelt et adapterrør til en Garret turbo! Utseende spiller ingen stor rolle, bare det virker! Tony Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ta2 Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Ingen som har/vet om? Kan eventuelt klare meg med tegninger til et adapterrør! Tony Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by Ta2 Ingen som har/vet om? Kan eventuelt klare meg med tegninger til et adapterrør! Tony Tegninger til adapter rør? Er da mye enklere å lage det på frihånd nedi bilen ;) kan du få det akuratt som du selv ønsker! Ingen heksekunst =) Henning Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykle Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Unskyld at jeg ødelegger tråden din men. Hva sveiset du ditt med Henning? Tig eller mig? - Chris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ta2 Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Originally posted by bmwpower.no Tegninger til adapter rør? Er da mye enklere å lage det på frihånd nedi bilen ;) kan du få det akuratt som du selv ønsker! Ingen heksekunst =) Henning Hva bør jeg bruke av rør til dette? Hvor kjøper jeg slikt? Kan jo for såvidt prøve meg litt selv uten at jeg er noen ekspert åp sveising... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Originally posted by Mykle Unskyld at jeg ødelegger tråden din men. Hva sveiset du ditt med Henning? Tig eller mig? - Chris Grenrørene på den grønne er TIG'et! =) Tråd er litt skumelt, kan fort bli rester inni rørene som farer videre og dreper turboen.. Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 viss du ikje skal ha noe sto r efekt er det bare å snu orginak manifoilene og lage ein y del.. enkelt og greit for litt meir efekt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpinelexus Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 kan man ikke bruke turbo disel manifolden da? mener jeg har sett et sted dem bruker det. Siter Lexus is 200 X 00 Ford (Lumma) Focus http://www.cardomain.com/memberpage/448515 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw325 Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Rør og bend får du kjøpt på gik turbo! Siter -1987 Bmw 325 -1986 Bmw 325 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykle Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Originally posted by alpinelexus kan man ikke bruke turbo disel manifolden da? mener jeg har sett et sted dem bruker det. Da må du i tilfelle lage deg et adapter mellom blokka og manifoilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg