Gå til innhold

Har du rullet rundt med bil?

Ranger emnet

psychoExtreme

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dro av veien med volvon i over 170 km/t oppover en bakke med sving,og jeg var så heldig at jeg ble kastet ut gjennom førerdør-vinduet etter 2 runder,og bilen fortsatte 4-6 runder til bortover jordet før den ble liggende på taket...

Jeg slapp unna med brukket kragebein og hull i venstre lunga og en 1. klasses hjernerystelse.

+ at jeg våknet i grøfta oppe i en stoor tust med brennesle....

Dette stuntet ble takstert til 8k av snuten,som sa at jeg var til hinder for alminnelig ferdsel....kl.12 på natta...yeah right!!!

better to be first in hell than second to heaven

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på å take en mercedes MB (militær type) i helgen da vi filma på krøderen.

Forsøkte meg opp noen sand-dyner som kunne endt opp med uttallig mange rull ned ca 30m lang sand vegg

Offroad/hillclimbing er fett!!!!!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Euro-1

Dro av veien med volvon i over 170 km/t oppover en bakke med sving,og jeg var så heldig at jeg ble kastet ut gjennom førerdør-vinduet etter 2 runder,og bilen fortsatte 4-6 runder til bortover jordet før den ble liggende på taket...

Jeg slapp unna med brukket kragebein og hull i venstre lunga og en 1. klasses hjernerystelse.

Dette stuntet ble takstert til 8k av snuten,som sa at jeg var til hinder for alminnelig ferdsel....kl.12 på natta...yeah right!!!

I dobbelt av tillatt hastighet og at du ikke klarte å holde deg på veien vil jeg si at du heller er en fare for alminnelig ferdsel...

back to topic: Har taket på våler med en golf 1 gti udramatisk da vi hadde bur...

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Euro-1

SYKT!! :eek:

03 Focus RS

x Corsa GSI

x Ducati 748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det e sånn gangstere sier når de e enig

sier du "word to your mother" då e du sinnsykt enig, då har de så rett så det går an ha

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GTTURBO

hva menes med word??

det betyr vel "ord" på norsk men disse ghettogutta bruker det vel i en annen sammenheng ;)

har rulla i subaru jordebilen jeg hadde. var bare morro det :D

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rulla med Yaris i Trysil på nyttårsaften.. Drev og drifta rundt på vinterveiene også plutselig bar det rett i snøfonna og til slutt over på taket og hjula igjen.. Spennende.. Heldigvis gikk alt bra fordi vi hadde belter alle mann, og bretta som var fastspent på taket overlevde de og. Bilen derimot så ikke ut etterpå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg å to kamerater "lånte" mondeon til mora å faren hans for 2 år . Vi lå i ca 60 km/t da kameraten min som da var 15år, mista kontrolen etter at vi prøvde på no husker ikke hva. Vi kjørte ut av veien å rulla en gang ut på et jordet. Jeg satt å filma hele greia fra pasasjer ganske fett å se på etterpå. Foreldrene ble ikke veldig glade:)

old volvos never die they only go faster

Lenke til kommentar
Del på andre sider