Gå til innhold

Film fra kjøring på rudskogen:

Ranger emnet

Henrik H

Anbefalte innlegg

Henrik er flink til å kjøre breit,det skal han ha!!

Men han mangler ca. 200 hester for å bruke neste gir når han skal rundt langsvingen for å få det til å ryke skikkelig!!

Men at han bruker absolutt alle hestene han har+noe lånte,det er helt sikkert.

Man bør ikke ha den værste redskapen for å ha det moro,bare se på den røde 940`n på siste bauda-treffet.

Han hadde 130 sugehester og kjørte friskest av alle!!

Selv om han holdt på å velte i svingene...:D :D :dude:

better to be first in hell than second to heaven

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...

Nei,og det er fordi det ikke er noe å filme...

Eller forresten,det ble noe filming under gatebil i juli 2001 som var det siste året jeg kjørte.

Men det meste var inboard..

En liten snutt fra utsiden,men fordi bilen gikk så rolig,høres det ikke ut som det går noe i det hele tatt..

Venter på ny ECU om dagen,så kjøring blir det ikke noe av før den er på plass...og da går helt sikkert noe annet i stykker,sånn som det var ifjor.

Fikk kjørt totalt 39 mil ifjor..

better to be first in hell than second to heaven

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Euro-1

Hehe...

Nei,og det er fordi det ikke er noe å filme...

Eller forresten,det ble noe filming under gatebil i juli 2001 som var det siste året jeg kjørte.

Men det meste var inboard..

En liten snutt fra utsiden,men fordi bilen gikk så rolig,høres det ikke ut som det går noe i det hele tatt..

Venter på ny ECU om dagen,så kjøring blir det ikke noe av før den er på plass...og da går helt sikkert noe annet i stykker,sånn som det var ifjor.

Fikk kjørt totalt 39 mil ifjor..

Huffda :(

Sånn er det å ha beist.. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt bedre kvalitet, ca 29mb :)

http://snow.prohosting.com/nugatti/div/henrik.wmv

og euro-1, de 200ekstra hestene kommer vel etterhvert :) Kommer an på hjelp fra deg og hvor flink jeg er som soialstøtte ;) og seff $$$

Han i den røde 940 var ikke riktig god!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Btw. Noen som skal på 2dagers tpc treff i kinnekule (sverige) i helga? To dager med banekjøring GRATIS! :eek: :D

-77 242 Turbo

-66 Ford 17m Super

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mambo

specc på bilen din henrik

ikke stort, men tåler juling runde på runde :)

motoren er en b21et med 530 topp, 940manifold og 940 mitsjubitsju snurbo. Orginal intercooler og stor oljekjøler... Lader ca 1-1,1 bar... er vel egentlig det hele tror jeg.... :rolleyes:

1031bakaksel med diffbrems og m46kasse.. alle foringer er nye, bilstein og 40mm senkesett rundt om, er vel blitt endel mer bak ;)

tja.. halvbur og 4pkt seler og noen ompstoler...

Alt dette tilsammen utgjør mitt lille leketøy! Ikke mye å skryte av, men utrolig morsomt å kjøre! :)

-77 242 Turbo

-66 Ford 17m Super

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Henrik H

litt bedre kvalitet, ca 29mb :)

http://snow.prohosting.com/nugatti/div/henrik.wmv

får Bad Gateway jeg.... The proxy server received an invalid response from an upstream server.

er det bare hos meg ell?

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider