Xses Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Nesh... her er ingen kyllinger ... chicken :aug: http://xses.kicks-ass.net/ Fikk ikke attttttatatatatcha no bilde så da får dere se HeimeSeia istalle. :drive2 '97 Fiat Punto 1,1 55s '96 Mondeo Stv. 2.0GLX 16V x'86 Peugot 309 1,6 x'96 Golf Stv R.I.P 11.05.05 x'96 Honda Civic 1,4is :dj: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Her er jeg uflidd og ekkel en mandagsmorgen. :D ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 seff er da vell mann nokk til å poste et bilde :) venligst le godt å hold til høyre om du blir dårlig lol lol lol lol jon lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Originally posted by lordbongo seff er da vell mann nokk til å poste et bilde :) venligst le godt å hold til høyre om du blir dårlig lol lol lol lol jon F**n ta deg!!!! Løpe på do, puke hehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Originally posted by RaCk Her er jeg uflidd og ekkel en mandagsmorgen. :D Det hjalp jo at det var så stort at en ikke gidder å sitte å se på det bli lastet ned.. puke lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_s4 Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Ivrig nå "lynvingen" . S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Originally posted by Mrs Aero Jasså...?:cool: javel, er det sånn du skal være... Vinner kåringen med eller uten deg jeg, så æddabædda!!! ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super-Ida Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Originally posted by audi_s4 Ivrig nå "lynvingen" . Legg ut bilde du da. så kan jeg fortelle hvem som er kjekkest......... *blunk* aktiv påsitter i lany's a3 1,8T *ler* nå med egen bil... 01 Polo 6N2 (om jeg har skjønt riktig?) TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrs Aero Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Originally posted by Essex javel, er det sånn du skal være... Vinner kåringen med eller uten deg jeg, så æddabædda!!! ;) Ja vi får vel se elskling...;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Originally posted by Mrs Aero Ja vi får vel se elskling...;) hehe, jeg burde kanskje roe med ned et par hakk nå;) men så lenge DU syns jeg er kjekk, så er jeg fornøyd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kroken :-D Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Svaret på der er jo enkelt. Selvfølgelig er det HiiP yummy yummy Jeg har ikke bil jeg ! Enda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 det burde ikke være noen tvil... Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 ikkesant? Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Originally posted by marius ikkesant? Fysjom!!! - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 HAHAAHHAHAHAHAHHAHAAHHA SE DEN BIFF-NESA A!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg