Gå til innhold

Etterlysning - Bil til film førstkommende Onsdag.

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

(Postet under opplysning også, men det har jo med media og gjøre, og siden det haster......)

Hei,

En bekjent av meg som jobber i NRK trenger en bil til en filminspilling førstkommende onsdag.

Om noen av dere er interessert er de ute etter følgende bil:

- Litt stylet.

- Gjerne sota ruter, senket, felger.... you know the works :)

- Gjerne Japansk eller evt. golf eller opel.

- Type bil i prisklasse rundt 100k

- Kan IKKE være noen av de følgende fargene: Svart, hvit, sølv eller rød, da det er andre biler med i filmen med de fargene.

Så om noen av dere er interessert send meg en PM eller legg igjen en post her, så har du sjansen til å få med bilen din i en film

Beklager dårlig varsel, men slik er det nå av og til!

Mvh Robert DN

'99 Carbon Black M5.

-19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by FSR

Har jo en glorete Toyota da :D

Hehe, legges merke til den ja ;) Om du er interessert kan jeg jo sjekke ? :)

Mvh Robert DN

'99 Carbon Black M5.

-19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by FSR

Kan sikkert stille opp, men det spørs jo litt hva den skal brukes til og om den passer til formålet...

Aner ikke hvordan film det er, men har sendt han et bilde av bilen din :)

Tror nok det blir litt drøyt, men jeg vet som sagt ikke :)

Om de er interessert hadde det jo vært god reklame da! :)

Mvh Robert DN

'99 Carbon Black M5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by robertdn

(Postet under opplysning også, men det har jo med media og gjøre, og siden det haster......)

Hei,

En bekjent av meg som jobber i NRK trenger en bil til en filminspilling førstkommende onsdag.

Om noen av dere er interessert er de ute etter følgende bil:

- Litt stylet.

Ja, litt...

- Gjerne sota ruter, senket, felger.... you know the works :)

Ja, sotede ruter, felger og senkesett.

- Gjerne Japansk eller evt. golf eller opel.

Ja, japansk...

- Type bil i prisklasse rundt 100k[/b]

Ja, listepris på 95.000

- Kan IKKE være noen av de følgende fargene: Svart, hvit, sølv eller rød, da det er andre biler med i filmen med de fargene.[/b]

Doh.... hmmmm... Min er lysesvart :rolleyes:

Så om noen av dere er interessert send meg en PM eller legg igjen en post her, så har du sjansen til å få med bilen din i en film

Beklager dårlig varsel, men slik er det nå av og til!

Men skulle det være av interesse så er jeg her...

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wicky124: Mailboksen din er full, så om du leser dette, send meg en PM.

Så langt har de veldig sansen for en lilla civic, en A4 og en WRX men jeg trenger noen bilder.

Takk for oppmerksomheten! :)

Mvh Robert DN

'99 Carbon Black M5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PrimeraSRI

Men skulle det være av interesse så er jeg her...

Den er desverre svart :( ellers hadde det nok vært interessant.

Mvh Robert DN

'99 Carbon Black M5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider